/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan ikke åbne billeder på alcatel 735
Fra : henrikbeck
Vist : 238 gange
100 point
Dato : 27-02-04 19:41

Når jeg modtager en mms med et billede der er taget med med en siemens mc60 kan jeg ikke åbne billedet på min Alcatel 735. Min mms opsætning er korrekt og jeg har lige fået opdateret firmwaren. Er der nogen andre der har samme problem der kan hjælpe??

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-02-04 21:49

Jeg har ikke selv haft lige det problem, men et andet.

Men prøv at maile til dit telefonselvskab, om dit problem. Det lykkes for mig.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : henrikbeck

Dato : 28-02-04 08:00

Jeg modtaget godt nok billedet, men det er som om Alcatel'en ikke kender formatet. Desuden kan jeg sagtens åbne lydklip der er optaget men Siemens mc60

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 29-02-04 00:32

Jeg må være dog svar skyldig.

Har du prøvet at kontakte siemens??

Har du prøvet det hvor du har fået din moblos fra?

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 29-02-04 01:25

Prøv at se tryllers tip nr. 6810, hun skriver "man ikke skal købe en siemens mc 60, det tager dårlige billeder.".

Så det kan være at fejlen ikke er hos dig men den anden moblos??