/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
Oversættelse - tak :-)
Fra : Fnollerpige
Vist : 1059 gange
256 point
Dato : 26-02-04 23:13

massage - eehhmm ja ved det godt, men da det er er af de mindst benyttede emner på Kandu tillod jeg mig, at placere mit spørgsmål herinde......

Skal bare lige have en eller flere til, at fortælle mig hvorledes ordet "fabrikschef" oversættes til engelsk OG tysk (en der har nogen ordbøger!!)

- det drejer sig om ordene Fabrikschef / Indkøb og Direktør / Salg.

Thx på forhånd...

Karina

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 23:16
Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 26-02-04 23:22

Geschäftsführenden Direktor

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-02-04 23:25

hmmm okay SEPPE og på engelsk ??

------------------------------------------------------------

Sunowich - har du mod al forventning selv afprøvet dit link ?
- jeg kan ikke få det til at virke....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 23:30

Fnoller Sæføli og det virker da fint og mod alt forventning ?? Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 266 point
Dato : 26-02-04 23:31

Eller skal det forstås sådan at du ikke kan finde ud af at bruge den ???

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-02-04 23:37

*GG ja gu´virker det .... linket altså.

Finde ud af og finde ud af - jeg prøvede at skrive fabrikschef - og det skete der aldrig en skid ved - men kunne du så ikke lige prøve.

- engelsk og tysk .... tak.

Karina

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-02-04 23:38

factory manager

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 26-02-04 23:38

Jeg vil egentlig tro du bare kan bruge "Factory Manager"

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 26-02-04 23:39

Okay Bjarne, det kunne man så

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-02-04 23:40

enighed gør stærk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-02-04 23:40

Suno. det virker hvis man skriver "kartofler" - men ikke med fabrikschef, er spændt på om du finder ud af det samme, for ellers var det et godt (omend uafprøvet link)... der kan bruges til andre ord om ikke andet

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-02-04 23:41

SEPPE og bjarneD - det lyder sandsynligt
med factory manager.... fino.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-02-04 23:45

fnollerpige prøv Sunes link hvor du deler ordet, Det med sammensatte ord er meget dansk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 23:47

Meget kan det oversætte men underligt nok ikke dine ord Hmmm Løsning find nogle andre Hav en fortsat god aften Sune

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-02-04 23:47

det gav Werk Direktor

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-04 23:47

Har prøvet at dele dur heller ej

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-02-04 23:54

det virker faktisk fint spørgsmålet er nok en smule med sammenhængen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-04 23:59

Bruger du Sunes link og skriver fabriks chef oversættes det til works manager.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-02-04 00:04

Ja og Gyldendal mener noget andet sammenhængen må vel bestemme hvad der lyder rigtigst

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-02-04 00:07

Ihhh hvor er I søde og hjælpsomme allesammen - tak....
men hvad nu med pointene -
synd man ikke kan dele ud ....

Suno du får dem - dit link var fint og nu ved vi endda begge to hvordan det virker

fedt tip Suno "find nogle andre ord" *GG

Karina

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-02-04 00:07

Tak til jer allesammen....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-04 00:11

Bukker og takker sidder og snakker God Aften/nat Mvh Sune