/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Mac og final cut pro
Fra : Limp
Vist : 270 gange
20 point
Dato : 26-02-04 23:08

Hvis jeg køber en mac g5 1,6, med 512 mb ram, og final cut pro. Så skulle min computer køre rent og flydende eller hvad.
Hjælp mig lige

Kommentar
Fra : straszek

Dato : 27-02-04 09:19

Ja det skulle være mere end nok, mere ram er dog altid godt, men som udgangspunkt et det et godt setup

Kommentar
Fra : wahlstroem

Dato : 12-05-04 08:34

Jeg har set flere installationer med en G5 dual 2 Ghz, og masser af ram. Det er et helt fantastisk setup. Jeg kan dog også kun give straszek ret i at jo mere ram du har i jo bedre. Desuden er det også vigtigt at du har en hurtig disk i da systemet ved meget ram krævende opgaver "swapper" meget på disken.

Konklusionen er så at din ide til maskine er udemærket, men "state of art" maskinen er den hurtigeste med masser af ram....

Kommentar
Fra : Bladnegeren

Dato : 24-05-04 22:39

Er ny her på kandu.dk. Ved derfor ikke, om dette er stedet til følgende spørgsmål: Er interesseret i inhouse undervisning i FCP og DVD Studio Pro. Har arbejdet lidt med FCP siden 1.0, men ønsker nu at komme videre med bl.a. dvd-produktion på højere niveau end det, iDVD tilbyder.