/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
telefon-computer
Fra : ibsss
Vist : 383 gange
140 point
Dato : 26-02-04 20:06

hej alle
kan jeg optage lyd fra telefon -indspilning af telefonsamtaler evt direkte eller fra en telefonsvarer da jeg at og til får nogle opkald jeg gerne vil gemme på pc
kan det lade sig gøre ????
mvh.ib

Kommentar
Fra : hesp

Dato : 26-02-04 22:30

jeg ved ikke om man kan vis man har ADSL eller Bredbånd jeg kunne gøre det med et analog modem og et program som hedder noget med "trio"

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 27-02-04 00:09

Hej IBSSS

Et forslag ...... Kunne du ikke optage det i din lydoptager med en mikrofon og så gemme filen ?? måske ik såååå prof, men mon ikke det virker ??

Hygge

Kommentar
Fra : ibsss

Dato : 28-02-04 19:26

Hej hesp og jomo
jeg har bredbånd men ved ikke om det har noget med tlf.at gøre -mikrofon har jeg tænkt på men det skal kunne optage fra ca.30-60 min af gangen og det kan jeg ikke
ps.jeg trode at det var så smart med computer at man stort set kunne alt ,,,men jeg skal også selv vaske op
mvh.ib

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 01-03-04 23:20

Hej IB !!!

HE HE Ja, den med opvasken er nok det sværeste, måske du kunne prøve at gå gennem kontaktanoncerne i den blå avis, mon ikke du kunne finde en kombineret opvasker sengereder og optager der *GGG*

hmmm Jeg har faktisk på et tidspunkt brugt den lydoptager som ligge her

Start - programmer-tilbehør- underholdning-LYDOPTAGER

Er det den du ikke mener kan køre i 30-60 min ??? Jeg syntes ikke jeg har kunnet finde nogen begrænsninger !........ Prøv lii igen

Og så Lykke og held med den blå avis *GGG*

Hygge

Kommentar
Fra : ibsss

Dato : 02-03-04 18:51

Hej du Hygge
Det med den blå har jeg lige spurgt min kone om men hun siger at jeg er meget beder gift end hende ???
ja jeg har prøvet men den vil kun optage 60 sek. win xp.
men pyt jeg har hel selv fundet en pogram der heder audacity og den er gratis (er jeg god hva`)nej for jeg kan ikke forstå at den stik hvor telefon+telefonsvare+bredbånd kommer ud`af er den samme hvorfor kan man så ikke ta den en stik eller et eller andet og sætte i pc.og op tage ??(men jeg har brugt mic.som du foreslog men det kan ikke være rigtig i år 2004.) eller hva``
Mvh Ib