/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Sæde til Toyota Previa
Fra : anjaa
Vist : 554 gange
200 point
Dato : 26-02-04 18:02

Jeg mangler et midter-sæde til en Toyota Previa. Det er meget dyrt fra nyt, så hvis der er en der ligger inde med et brugt jeg kunne købe ville jeg blive meget glad. - anjaarentoft@ofir.dk

Kommentar
Fra : geu

Dato : 26-02-04 18:17

Ring til en af dem på liste og du kan vel finde et brugt. http://www.bilordning.dk/liste.asp

Kommentar
Fra : anjaa

Dato : 28-02-04 18:12

gid det var så enkelt...

Kommentar
Fra : geu

Dato : 28-02-04 20:04

Jeg er selv Toyota tekniker, så jeg ved godt hvor svært det er og få et sæde. Men der er den mulighed eller købe et nyt.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 12-03-04 10:31

Har du haft held til og finde et sæde??

Kommentar
Fra : anjaa

Dato : 13-03-04 11:27

nej, jeg søger med lys og lygte. jeg skal bruge det til at sætte et barnesæde fast på, men ved du om det skal være et specielt barnesæde?

Kommentar
Fra : geu

Dato : 13-03-04 18:42

Det kan jeg ikke sige noget godt om... Det ene jeg har set virkede som noget meget tynd/ringe sæde.
Men der kan jo være flere typer.

Kommentar
Fra : NielsF

Dato : 19-05-04 21:00

Jeg har lige bestildt et mellemsæde det eneste jeg kunne finde, var hos Toyota.
Det bliver special bygget og koster ca kr.3400.- + moms