/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
søger software
Fra : soll
Vist : 841 gange
500 point
Dato : 24-02-04 20:03

jeg søger software til unlock ericsson A2628s og t310 er der nogen der har det eller ved hvor man kan finde det gratis. giver det 500point.
har datakabel til com port.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 20:15
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 20:20

Ups det var lige det forkerte Jeg mener der er en ting du kan bruge her og så er der også en del andre fede Programmer kig under mobil Mvh sune http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/topten.php?hit=1

Kommentar
Fra : soll

Dato : 24-02-04 20:27

jeg syntes kun jeg kan finde til nokia på den side du har smidt ind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 20:48

JA- Du finder nok ikke noget til ericsson.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 21:36

http://www.dkunlock.dk/ http://www.fi.dk/ Den sidste er omkring lovligheden Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 21:39

"sune"
dkunlock lukker telefoner op MOD betaling.
De sælger ikke software.
Software til ericsson KAN du ikke finde hos unlockere

Kommentar
Fra : soll

Dato : 24-02-04 21:41

jeg forstår ikke lige hvad du mener med (lovligheden) ved hvad om jeg må spørge

Kommentar
Fra : soll

Dato : 24-02-04 21:44

jeg kan stadig kun finde programmer til nokia på den side du sætter ind har hvad jeg skal bruge til nokia både til kabel og remore unlock.
det er ericsson jeg søger software til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 21:47

Ja - og det finder du IKKE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 21:48

Ikke lovligt - hedder det.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 24-02-04 22:00

refi...?
lovligheden skal jeg nok selv styre hvis du ikke har andet at sige kan jeg ikke forstå du bliver ved med at skrive...?
jeg har tid til at vente på der kommer nogen der har noget fornuftigt at sige i stedet for at blive ved med at gentage sig selv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-04 22:04

Det får du så lov til.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-02-04 22:14
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-02-04 22:17

Eller her:
http://www.cellseek.com/unlocking.html
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : soll

Dato : 24-02-04 22:32

siger tak til pallebhansen men der er desvære ikke noget jeg kan bruge men det er et par fede sider.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-02-04 01:12
Kommentar
Fra : unlocking

Dato : 27-02-04 13:21

Her kan du hente et program til din A2628s:
http://www.unlocking.dk/download.php?id=1

Ang. din T310 så er der ingen gratis programmer lige endnu, men du kan købe en Terminator dongle og bruge programmet DIV8.4 til at unlocke din T310 med, sådan en dongle koster ca. 500kr her i danmark, men de kan findes i udlandet til under 200kr.
Ellers kan jeg unlocke din T310 for 50kr, jeg bor i Aalborg.

MVH
Thomas
Unlocking.dk

Accepteret svar
Fra : smsidiot

Modtaget 500 point
Dato : 29-02-04 11:32

hej!!!
jeg har skrevet et indlæg (kan ses her: http://www.kandu.dk/dk/spg/34145 ) hvor jeg spørger om der er nogen der ved hvor man kan downloade IR Software til Sonyericsson?

M.V.H.
Jonas

Kommentar
Fra : bboi

Dato : 29-02-04 17:24
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-02-04 17:31

Så ville jeg nu hellere prøve: www.helloo.dk men
Dette er kun Nokia telefoner som er gratis, Alle andre modeller koster penge
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bboi

Dato : 05-03-04 21:41

ja det var også den jeg mendte

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-03-04 21:47

Ja det var også det jeg mente, du mendte.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 00:50

Hallo husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : soll

Dato : 13-03-04 01:16

jeg har ikke fået det jeg søger så det får da lov til at køre lidt vider.

skal nok lukke det når jeg har fået noget jeg syntes der er vær at lukke det med.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-04-04 23:36

Det må så være NU du skal lukke dette spørgsmål.
Nu kan du jo give TIPS !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:01

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 08:04

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-04 14:52

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : soll

Dato : 11-11-04 15:05

jeg ved godt hvordan jeg lukker men syntes ikke jeg har fået et svar jeg kunne bruge.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-04 17:09

Men svaret kommer nok ikke af sig selv tror du?
Hvis du ikke kommer med kommentarer eller andre oplysninger, såå.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : soll

Dato : 11-11-04 17:25

Tak for svaret smsidiot.'

kunne ikke rigtigt bruge noget af det jeg har fået men en skal jo have point.