/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
tvivl om misbrug ved samvær
Fra : livstillid
Vist : 597 gange
40 point
Dato : 24-02-04 00:40

min dreng kommer hjem fra samvær hos sin far.
han opfører sig voldeligt i sprog og handling. som ofte før efter samvær.

han tager mig hårdt i skridtet uden på mit tøj og siger barsk: hvad har du der?
og siden: min far har bryster man kan røre ved...
meget tissemandsfikseret efter samvær
drengen er lidt mere end tre år.

det kan være
1: almindelig optagethed af kønsdele.
2: at der foregår noget helt galt.
jeg er meget i tvivl om hvor hans opførsel og udtalelser kommer fra.

drengen siger ofte når han kommer hjem, at der er "noget" han ikke må sige til mig.
og at hans far siger til drengen at "han (drengen) er dum inde i sit hoved".

jeg er i tvivl.
hvad kan jeg gøre for at finde ud af hvad der foregår, hvis der foregår noget usømmeligt, eller som jeg håber: intet?

det skal dertil siges at hans far blev taget i at have en børnepornoside (børn mellem 4-6 år) gemt i explorer.

Kommentar
Fra : S.Gine

Dato : 24-02-04 00:48

Hej

Jeg syntes du skulle gå til din læge, og tale med denne om dit problem, hun/han kan helt sikkert råde dig til at gøre det rigtige da det er vigtigt at takle det på den rigtige måde. fra starten.
VH S.Gine

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 50 point
Dato : 24-02-04 00:51

Dit spørgsmål er af så voldsom karakter - at jeg mener du henvender dig et helt forkert sted.....

Du har ikke brug for en håndfuld lommepsykologi....men en faglig kompetent børnepsykolog....

Kan du ikke undersøge om der på nettet er et sted du kan henvende dig...og vil du helst være anonym, er der med garanti osse mulighed for det...

Frida...

Godkendelse af svar
Fra : livstillid

Dato : 24-02-04 00:54

Tak for svaret fridaflip.
   jeg har selv samme tanke, men ved ikke hvor jeg finder hjælpen på nettet.
jeg håbede på at en eller anden vidste noget her på siden.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 00:54

Kan du så lige kontakte børns rettigheder de har nogle dygtige folk der og det kan ikke gå hurtigt nok mvh Sune ps finder lie et par links til dig

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-02-04 00:55

Jeg skal gerne undersøge mulige steder for dig....men det bliver først i morgen.
Jeg indsætter et link eller to, hvis jeg finder noget egnet...

Pas på dig selv.

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 00:56
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-02-04 00:56

Okay Sune hjælper dig

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-02-04 00:57

Sune du må gerne hjælpe...selv om sp. er lukket.

Frida...

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 24-02-04 00:59

Livstillid:

Hvis jeg havde bare den mindste mistanke om sådan noget, ville jeg ikke tvivle et sekund med, at kontakte statsamtet for, at høre hvad jeg skulle gøre.....eller evt. mødrehjælpen http://www.mhj1983.dk/

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : livstillid

Dato : 24-02-04 00:59

øh, undskyld
jeg kender ikke reglerne. noget med at slutte spørgsmål mv..
men tak for det hele.
jeg kontakter nogen imorgen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 01:04
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-04 01:07

Du har gjort som du skulle det er lukket men lukker først helt 1 time efter og så skal man betale dig et eller andet antal point for at læse det derefter Mvh sune

Kommentar
Fra : kykke

Dato : 29-03-08 16:38

det du skal gøre er at snakke med børnehaven om det... hør hvad de oplever... de har mulighed for at få en psykolog ud og "se" på ham.. derfra vil psykologen snakke med dig om hvad han/hun mener der skal gøres.. ligeledes snak med dit barn om det, snak om hvad der er iorden og ikke iorden når man er sammen med voksne.. børn er godt klar over hvad deres forældre kan "tåle" at høre, så derfor siger de tit ikke noget, men prøv at lokke ud af ham hvad han laver med sin far, uden at lægge ord i hans mund..og så må du tage den derfra.. men husk at børn er meget ærlige og meget loyale over for deres forældre så det kan blive svært.
al held og lykke til dig og din dreng