/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Nanni Motor
Fra : Good
Vist : 614 gange
100 point
Dato : 23-02-04 15:37

Hej kan nogen hjælpe mig ? oljefilter til 14hk nanni (forhandler vill ikke oplyse om vilken mærker som finnes på marked vil bare sælge sine orginal filter)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-04 15:45

Det må du ku finde her http://www.autoatlas.dk/index.asp?lid=232 Den kommer frem når jeg søger på nanni oliefilter Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-04 15:46
Kommentar
Fra : Good

Dato : 24-02-04 00:15

jeg har ikke fået løst problemet !

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 100 point
Dato : 05-03-04 19:10

Hej Good!
Demonter det filter der sidder på motoren og tag det med til en hvilken som helst autoreservedelsforhandler (Bach & Uhrenfeldt) eller lign.
Har du en manual står der måske type i den.
Hvis du ingen filter eller manual har, er der jo altid den løsning, at du køber et originalt
filter og derefter tager det med til en reservedelsforhandler og på den måde får typen på et uoriginalt.
Hvis nerverne er i orden kan du jo aflevere det originale igen bagefter jvf. købeloven

Held og lykke
dabj

Godkendelse af svar
Fra : Good

Dato : 06-03-04 00:22

Tak for svaret dabj det er 2 gang nu!!!!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-03-04 06:53

Kan ske for selv den bedste sejler
God sæson
mvh
dabj