/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
HJÆÆLP
Fra : Shaunchi
Vist : 1537 gange
350 point
Dato : 22-02-04 22:21

Hej..

Jeg er en gut på 16. Har her på det seneste (mest for sjov) prøvet noget der hedder JELQ. Det er en metode hvor man presser blod ned i penis og holder det dernede. Det gør i sidste ende tingen en hel del større... (det gør det, voksede på en måned fra 16 til 16.5, når man spænder "musklen" var den helt oppe på 17.5, og ca. 5 cm bred., er det forresten ok, eller hvordan ligger det i forhold til gennemsnittet taget i betragtning af at jeg er 16½ og med 100% stadig vokser)...

Mit problem er så at jeg desværre har fået en bivirkning med i købet. Ved ikke om det er derfor, men synes først jeg kunne se det starte efter jeg begyndte. Jeg har svært ved at få den ordenlig stiv, og beholde det... Endda når jeg er sammen med kæresten. Det er mega provokerende og ubehageligt. En aften spurgte min kæreste mig endda om den var stiv!!!!!!!!

Jeg kan også mærke at det er sværere ikke at komme. Normalt kommer jeg ikke, da hun får ondt, og har det nogle dage efter, og i starten knune jeg holde i 1 time uden overhovedet at mærke det mindste... Nu kan jeg risikere at komme efter bare nogle minutter..... Derudover har jeg somregel lidt ondt i den i op til et par timer efter vi er færdige.

Hvad er der ved at ske ved mig???

Det med at komme er ikke bare pga. det JELQ, og stretch.... Det var også begyndt før.

Mit spørgsmål er så hvad jeg skal gøre for at kunne få den 100% stiv igen istedet for det 75% pjat vi snakker om nu:( Jeg er ved at blive lidt ked af det da jeg er bange for hun ikke bliver "tilfredsstillet"... Sørger dog altid for hun kommer.

Det skal også siges at jeg er en meget sund ung mand... Spiser utrolig sundt, og MEGET... Dyrker motion flere gange i ugen... Er ca 182, vejer 64kg med minimal fedtprocent og er ovenikøbet muskuløs........ Har været på tetracyclin for min hud i ½ år, som jeg er stoppet med for et par uger siden.... Men det burde ikke have nogen virkning. Kan altså ikke se noget problem her.

Jeg er selv lige begyndt på at træne min PC-muskel da jeg har læst mig til dette skulle hjælpe...

Alt hjælp vil virkelig blive værdsat da jeg ønsker at give hende noget godt... Og bestemt ikke har lyst til at blive impotens eller noget:D:D:D:D
Og jeg synes det er forkert at det går den vej... Jeg burde holde længere, og "blive mere stiv, og i længere tid"....

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-02-04 22:30

182cm og 64kg??????? Det er sgu da et problem i sig selv.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 360 point
Dato : 22-02-04 22:38

Gennemsnittet er ok, og normal.
Nogle minutter er normalt (Ja hva er normalt), du skal i hver tilfælde ikke spekulere så meget over det, for så først bliver det et problem, det er meget mere normalt med få minutter, end 1 time.
Det der ikke er normalt er at begynde på det JELQ, det kan godt være du kan forøge den med 1/2 cm, men hva fa.... hjælper det når du ødelægger dine blodkar og den lukkemuskel der skal hindre blodet i at løbe tilbage.
Du er alt for fikseret på at blive superstor et bestemt sted, er du klar over at det slet ikke er det kvinder går op i, og i dit tilfælde "var" det bedre at være lille og vågen end stor og doven.
Nu skal du bare give den lidt tid til at komme sig over mange små bristninger i blodkarrene, og så se tiden an.
Du har først et problem, med "for tidlig sædafgang", når kalorius går af, før den kommer det rigtige sted hen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-02-04 22:43

Og du er sikker på at den halve cm. den er vokset med, ikke er din almindelige pubertetsudvikling?

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 22:49

Du er en meget velformuleret ung mand....Du er vel ikke kommet til at bytte rundt på tallene??

At man som 16 årig kan holde i mindst 1 time er i hvert fald godt gået

Nåå søde ven.....jeg ved snart ikke hvad jeg skal svare dig, men jeg kan da godt forstå, at det er et problem når din kæreste ligefrem kan komme i tvivl om bandittens tilstand.....Tror du ikke det er psykisk betinget?? og hvorfor i alverden er du begyndt med det der JELQ.....det lyder da som noget forfærdeligt noget....for slet ikke at tale om unaturligt....

Den der muskel du træner....hva er det for en tingest?? er det noget tilsvarende en kvindes bækkenbund eller hvad

Fortæl lige hvorfor du er så besat af størrelsen på din bandit....det er altså ikke det afgørende for et godt sexliv

Frida....

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 22-02-04 22:53

Hej!

Altså jøsses dog! Du er da kun 16 år !!! Hvad tænker du på??? Du må da for alt i verden IKKE "dope" dig selv for at TRO, at du tilfredsstiller kæresten! Hør lige hér:
1) Tetracyclin kan give mange bivirkninger. Du bør spørge din læge, hvad netop dit behandlingsforløb kan forårsage. Det gælder særlig, hvis behandlingen har varet i nogle måneder.
2) Du er lidt undervægtig, idet dit BMI er under 20... Så du skal i hvert fald ikke veje mindre, selvom du selvfølgelig heller ikke skal veje for meget.
3) Du er kun 16 år. Det betyder, at din krop udvikler sig læænge endnu. Særligt omkring dit "problem". Giv det tid.
4) Det er klart, at det giver smerter at presse "udstyret" ud over dets naturlige grænser. LAD VÆRE!!!!!!!!! Du kan risikere blødninger og totalt negative bivirkninger med varige mén.
5) Du skulle bruge kræfterne på at erkende, hvem og hvad du er og ACCEPTERE dette!
6) Snak åbent med kæresten om hvordan du har det. Hvis det overhovedet er et problem, så vil det alligevel gå i stykker før eller siden. Det er jo dødsygt, hvis I begge presser jer ud over jeres grænser af frygt for, at den anden ikke bliver tilfreds.
7) Med at komme hurtigt. Altså.... Igen. Du er kun 16 år!!!! Du udvikler dig længe endnu!
Håber det hjælper dig.

Ulle

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-02-04 23:00

Shaunchi

pas nu på når den bliver 100% som du skriver så kan du blive svimmel!!!!!! alt det blod der forsvinder fra hjernen så hurtigt, har selv været ude for det !!!!!!!!!!!

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 22-02-04 23:08

>shaunchi

Jeg kan se at du et andet sted her på kandu giver en beskrivelse af det der JELQ

Citat
Jeg tror faktisk ikke jeg kan give en bedre guide en den der er linket... Jeg har brae gjordt det at for lige at varme den op tog jeg ligefat og gjorde det en mand nu gør. (selvfølgelig uden der kom noget) Så tog jeg hårdt fat og klemte rimelig meget med den ene hånd ligesom der står man skal, med "ok" fingre. Det samme gør jeg med den anden hånd, men den kører jeg samtidig opad indtil den når "hovedet. Så slipper jeg med den hånd jeg kørte op, sætter den ned og starter forfra. Husk at gøre det langsomt, og præcis på midten. Gør ikke noget hvis du kan se blodårerne blive større og fyldtre. Husk endelig ikke at slippe medmindre det gør ondt. Husk også lige noget creme eller noget der kan få det til at glide lidt lettere;)
Du skla gøre det med fingrene 5 minutter. Resten er op til dig selv:)
Jeg ved ikke helt hvor meget. Men det er jo ikke det vilde på en uge. Men forestil dig en måned... JEg er ret sikker på du nok skal blive tilfreds.

Husk forresten at gøre det færdigt du startede medfør du begyndte. Det er for at "varme ned" af en eller anden grund, virker det meget bedre.

HUSK AT SØGE EFTER DE GUIDES:.... De kan sikkert fortælle meget jeg ikek gjorde. Havde heller ikke så meget tid lige nu... Så skriv endelig hvis du har spørgsmål .... Har sikkert skrevet det som min mormors døde hamster vill have gjordt det.

GISP!!! Jeg kan sgu godt forstå at du nu har problemer....Det svarer jo til at gå at malke sig selv som en anden ko

Frida...

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 23-02-04 02:30

Hovsa.... nu fandt jeg også lige ud af, hvad JELQ er for noget.... Jeg troede, det var noget man indtager... Men det ændrer ikke ved pointen i det, jeg skrev længere oppe... Det er dog lidt af et tortur-instrument. Kan du dog ikke "nøjes" med (og være tilfreds med) at anvende "den" (altså "banditten") til det, naturen nu en gang har lavet den til???
Lige et supplement til Frida.... Ja, vores "bandit" er sjældent velformuleret af en 16 årig i vor tid, hvor de færreste kan stave korrekt. Men er alderen rigtig, så er det jo kun glædeligt!

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 23-02-04 07:18

JEg ved ikke om i mener det irnoisk det med at være velformuleret....

Men undksýld, jeg var træt da jeg skrev:D:D:D

Og angående det med at komme.... Jeg kommer som regel ikke... Det allerhutigste tror jeg hat været 4 min, men det var også efter blowjob og alverdens andre ting først.... Så jo, det er rigtigt det plejede at være 20min-1time....

Hmm... Grunden til jeg begyndte var bare fordi jeg troede det ville gøre glæden større hos hende...

Men ER stoppet... Helt klart.... Vil nu bare se tiden an og så håbe på det snart går over igen. (healer).....

Hmm.... Er jeg undervægtig:S (spiser som 4) Jeg træner meget kampsport... Det gør også at jeg er ret ligeglad med ting der gør ondt.. Så jeg har da også bare været ligeglad når det har gjort ondt dernede...

JEg har da også tidligere fundet ud af størrelsen ikke betyder så meget som hvordan man bruger den, og for den sags skyld alt andet man nu har. Meeeen, i må da indrømme det betyder noget, og jeg tænkte jo ikke på der kunne ske noget....

Men igen.... En muskel eller andet skal vel bare have hvile før den bliver sig selv igen efter en "skade"... Troede heller aldrig jeg skulle komme af med min hjernerystelse, men den forsvandt også efter ½ års tid...

MANGE tak for alle de hurtige svar. Men nu må i ikke gøre mig alt for ked af det og trist med en masse ting jeg kan gå og være bange for....

(Det der ikke er normalt er at begynde på det JELQ, det kan godt være du kan forøge den med 1/2 cm, men hva fa.... hjælper det når du ødelægger dine blodkar og den lukkemuskel der skal hindre blodet i at løbe tilbage.)

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 23-02-04 07:25

hov.... Ironisk;)

Angående den muskel kan jeg ikke svare da jeg ikke er sikker på hvad det er for en muskel i snakker om:( (tror dog godt jeg ve det)

Men det er den man bruger når man tisser og så skal holde det tilbage. (ikke det jeg skal bruge den til;D)
Har fået at vide det skulle gøre det bedre, og også at man kan holde længere...

Men mon ikke en lille periode uden den mindste aktivitet under dynen kunne hjælpe? God søvn/hvile osv. osv. Det må jeg prøve... Det er mit bedste bud lige for tiden....

Ved godt det måske ikke er normalt at holde ½-1 time i min alder og stadig ikke komme... Men derfor behøver det da ike være dårligt vel;D ?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 09:29

>Shaunchi

Jeg mente hvad jeg sagde. Du er meget velformuleret - og som ulleulle skriver er det kun glædeligt

Jeg vil ikke sætte mig til dommer overfor det faktum, at du har forsøgt dig med JELQ -men jeg vil heller ikke sidde og skrive til dig, at jeg synes det er en fed metode....

Jeg mener ikke det er farligt, men det er helt korrekt som Pallebhansen skriver, at de små blodkar i din penis er bristet - og nu skal ha' tid til at hele op. Det svarer faktisk til, at vi slår os voldsomt og får et stort "blåt mærke" - osse her er der små kar der brister og du vil kunne se en blodudtrækning. At du nu har problemer med at holde en rejsning, er egentlig ikke så sært efter denne kradsbørstige behandling - men det skal nok komme igen når karrene får fred og ro i et stykke tid.....

Du spørger ligeledes om du er undervægtig??.....Ja det er du ifølge diverse vægtudregninger - men du er kun 16 år og derfor synes jeg ikke det er et problem.
Mange på din alder er "ranglede" at se på - men når din appetit ikke fejler noget - og du ikke "sygeligt" går op i din vægt - ser jeg det ikke som noget alarmerende....

Hmm...så tager vi lige det med størrelsen
Din størrelse er helt NORMAL...hvorfor er det, at I drenge går så højt op i det??
Jeg er selv pige....og kan da lige fortælle dig, at størrelsen på en bandit først bliver et problem, hvis den er for STOR.....Med mindre du ikke ligner ham i nedenstående link....så har du intet at frygte*SS* LIgner du ham derimod...så fortsæt med JELQ (Joke)........

http://leech.dk/bubblegum.php/womansnightmare.jpg

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 10:43

>Shaunchi

Citat
Ved godt det måske ikke er normalt at holde ½-1 time i min alder og stadig ikke komme... Men derfor behøver det da ike være dårligt vel

Nej det er ikke dårligt....Jeg husker med "gru" min første seksuelle oplevelse.
Han "kom" inden jeg havde fået alt tøjet af....og han var endda 18 år

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-02-04 10:44

fridaflip

er det dit standard link??? er der en sammenhæng med ram2 eller er det bare tilfældigt ??

mvh
per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 10:47

Bibsie

Jeg skal nok holde min kæ....

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 10:52

>Per

Hvorfor tror du, at linket har noget med Ram at gøre?
Vil du gerne se hans "bandit" så spørg om han har et billede liggende.....
I hvert fald er mit link så vidt jeg ved ikke Ram's "bandit" men man kan jo selvfølgelig aldrig vide....I princippet kan det jo være DIN....

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-02-04 11:39

fridaflip

ups der kan man se hvor let man kan få den i klemme jeg mener komme i klemme !!!!!!!!!!!!! jeg mener også at have set dig på denne hjemmeside Frida, du holder dig da meget godt, lidt bleg men hva

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 13:16

>Bibsie

Bleg men fattet

Ram

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 23-02-04 15:01

Okay.... Glad for din lidt mere opmuntrende komtar denne gang:D:D:D (´Fridaflip´)

Grunden til jeg går op i det er selvfølgelig fordi man hele tiden får banket ind i hovedet at størrelsen betyder næsten alt.... Kan også høre på damen at hun stønner og larmer en hel del mere når jeg selv kan mærke den er ordentlig stiv... (altså større)
Sammenlignede det også selv med noget i retning af et blåt mærke, eller anden form for midlertidig skade der ville forsvinde med tiden. Har det somregel på den måde at jeg er f*****g ligeglad med skader så længe de ikke er eller bliver kroniske.
Hmm..... Det med vægten var mest baer for at vise jeg ikke fejlede noget. (det gør jeg altså ikke:D Har været til fysioterapeut, læge, skolelæge.... Jeg skulle efter sigende være i super stand;D)

HVORFOR JEG GÅR SÅ MEGET OP I STØRRELSEN
Men i har nok ret. Jeg udvikler mig et godt stykke tid endnu... Det er bare ret misvisende at kigge på "gennemsnittet" da det jo er for voksne. Det tænker man ikke over. Kun at ens egen er 17 (hmm, skulle lige prøve at måle), og det jo altså ikke skulle være noget særligt.. Glemmer helt at tænke på hvordan den vil se ud om 2 år, så er det jo ligepludselig en hel anden situation;P

Fridaflip... Er du ikke en meget aktiv bruger herinde? Det er sku rart med en der ved hvad hun snakker om (ikke for at kritisere jeg andre;D)
Uha... Men sidder da og bliver helt stolt når man ser det billede;D

Skal jeg så bare holde en ordentlig pause med alt aktivitet af den slags eller????

Ved nemlig der er nogle stykker herinde der også har prøvet dette JELQ... Så det ville være rart at høre om de havde prøvet noget lign.

PS:.. Hvordan laver man disse søde smileys?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-02-04 15:22

Hvis du går op i højre hjørne og vælger "kom godt i gang", så finder du dem nederst på siden.

Mordex.

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 23-02-04 16:20

Tak...

Det er nu altså venstre hjørne

YEAH... Det virker

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 16:34

>Shaunchi

Ja ja der kan du se Shaunchi.... en mand som Mordex kan du lære af. Han går ikke så meget op i kvantitet, men mere kvalitet. Han går sent om aftenen i gang med at kæle for svinet, og først efter et par timer nyder han den fulde effekt af sine anstrengelser. Klog mand..

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-02-04 16:35

På min skærm er det højre

Nej ok......jeg tog fejl

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-02-04 16:36

Ja.....

Jeg er rigtigt god til at varme svin op

Mordex.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 16:38

Mordex

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-02-04 16:40

Især i svierovnen på DC

mordex.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-02-04 16:40

Som jeg skrev: "Nu skal du bare give den lidt tid til at komme sig over mange små bristninger i blodkarrene, og så se tiden an."
Jeg ville ikke gøre dig bange, men få dig til at forstå at der ikke findes nogen metoder til at gøre den størrer (Og det er overhovedet heller ikke nødvendig)(Faktisk er det de færreste kvinder der får varginalorgasme, når fyren er inde)
Du kan være helt rolig, du skal nok blive helt OK. Men vent gerne en uge, med at belaste den for meget. Så er du helt på toppen om et par mdr.
Citat: Ved nemlig der er nogle stykker herinde der også har prøvet dette JELQ... Så det ville være rart at høre om de havde prøvet noget lign.
Glem det og tænk på noget andet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 16:41

Mordex

Den er jo osse stiv når den er kold, så den er ganske dejlig ved kæleskabstemp.

Ram

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-02-04 16:42

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 16:43

Hov for pokker Shaunchi, Undskyld ....

havde helt glemt det ikke er smalltalk - Sorry

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 16:44

Hej Shaunchi.

Jo jeg er en aktiv bruger....men kun i smalltalk og sexualitet spørgsmål
Nu ved jeg ikke lige om jeg vil påstå, at jeg ved hvad jeg taler om, men har dog brugt ½ time på at læse om JELQ....Og fandt ud af det er en teknik i tre faser....

Warming Up: Hvor man med en varm klud forsøger at varme og blødgøre penisvævet.
Stretching: er det du beskriver i mit indsatte citat.
Basic exercise: er hvor man bruger redskabet (rullen)

Jeg begriber simpelthen ikke - hvordan du... og andre kan udholde den smerte der vel følger med denne (i mine øjne) hårdhændet behandling.....Jeg tillader mig at indsætte et link - så andre kan se, hvad det er for et tortur instrument der her er tale om.....

http://www.jelq-usa.com/using/basic_routine.html

Sødeste ven....Du skal straks holde op med at trække mere i din "bandit" Du kan på sigt få varige mén af det....og det må du tro på....der er grænser for, hvor meget de små blodkar tåler....og bliver de permanent ødelagt, kan du se frem til kroniske rejsningsproblemer - og det ønsker du jo netop ikke,-vel??

Hvem er det dog der hele tiden fortæller dig, at størrelsen betyder "næsten alt"??
Jeg kan dårligt forestille mig, at det er din/dine kærester.....Og i så fald er det ikke rigtigt. Du skriver at din penis er 17. cm....og helt ærligt - det er over gennemsnittet - så tag du det bare helt roligt.....

Mens du nu venter på at din "bandit" skal blive sig selv igen (ved godt det lyder åndssvagt) men den har jo nærmest været i livsfare....var det så ikke en idé, at indvie lidt sexlegetøj til de intime stunder. Mange piger synes faktisk, at det er
helt ok....og spændende

Frida...

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 23-02-04 16:57

He....

Det er meget godt timet at den skal have ro nu... Piger kan være lidt sure og sådan en uges tid om måneden... (lige nu Ved godt man kan gøre det alligevel, men det gør vi ikke....

Har faktisk foreslået noget med lidt "legetøj"... Men hun siger hun kun vil have "den ægte vare" (og min).... Nej, hun siger ikke den skal være større. Hun har aldrig været sammen med andre end mig. Men kan jo selv se og høre forskel.

Det med vaginalorgasme..... Hvordan kan man "opnå" det??? Ved godt det ikke kun afhænger af min indsats, men ligeså meget den psykiske del fra hendes side osv. osv.... Men det MÅ da have lidt med størrelsen at gøre ikke? Altså, det er vel lettere at stimulere g-punkt fra mere alm. stillinger hvis den har en vis størrelse????

FORRESTEN, bruger jeg IKKE sådan en "ruller", maskine ting.... Min hænder KLAREDE det fint...
Men takker for de gode råd. Så må jeg lade den være et stykke tid, og håbe på den kommer tilbage i "topform"....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 16:58

Nååå - det kunne lukke munden på de herrer I sidder med garanti og tager jer til "banditten" Avs hva'

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-02-04 17:03

>>Frida
Det ser MEGET ubehageligt ud. Jeg siger bare.....aaavvvvvv for s....

Mordex.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 17:09

Frida.

Hvis man kan li' det torturinstrument, så er man fan... osse til lak og læder - det ser da grusomt ud - Nej jeg tar mig ingen steder - jeg har pakket ham ind i et vattæppe for en sikkerheds skyld - skulle nødig komme til skade.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 17:24

Hej Shaunchi.

Hold nu op med at køre mere rundt i det med størrelsen Du er NORMAL...Og hvad mener du med denne udtalelse

Citat
Men kan jo selv se og høre forskel.

Hva' er det du kan høre??

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 19:17

Nåå....du mener du kan høre om kæresten har det dejligt Tjae der kan forekomme en del "larm" når bølgerne går højt....men faktisk behøver det ikke betyde, at du er mere "stiv" end andre gange....Måske har du bare været heldig at ramme et af de følsomme punkter hos din kæreste......

Du skriver ligeledes noget om vaginalorgasme. Jeg kan ikke give dig en opskrift på, hvordan din kæreste kan opnå en sådan.....Det drejer sig i høj grad om din kærestes kendskab til sin egen krop samt tillid til dig.....Tør hun fortælle dig, hvad hun synes bedst om?? - og tør hun eksperimentere, hvis hun endnu ikke har oplevet sine mest følsomme punkter?? Du kan godt se, at den er svær at svare på ikk??

I må prøve jer frem....men prøv at lade kæresten være øverst....det skulle efter sigende være den mest optimale måde, at opnå den omtalte orgasme på.....Pivvv det er ikke let at være brevkasseredaktør

Held og lykke.

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-02-04 19:21

Kan en kvinde mærke forskel på en vaginalorgasme og en klitorisorgasme? (håber at det hedder klitorisorgasme)

Mordex.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-02-04 20:08

frida

lad nu vær du kan ikke blive flov

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 20:10

>Mordex

Ja det kan du tro at hun kan
Tjek nedenstående orgasmer...der er frit valg på alle hylder
Citat
Klitorisorgasmen: Føles for mange kvinder som værende spids og intens og perfekt til den lille, hurtige, men kan også ved kontrolleret pirring over længere tid give eksplotionsagtige orgasmer. Undersøgelser viser, at ca. 90 % af kvinder bruger stimulation af klitoris ved onani.

Den Dybe orgasme (skede- eller vaginalorgasmen): Er modsat klitorisorgasmen dyb og kan føles så tung, at hele kroppen bliver en stor orgasme. Forekommer tit sammen med klitorisorgasme, hvilket kan gøre det svært at skelne dem fra hinanden. Den virkelig dybe orgasme opnås, når livmoderhalsen bliver stimuleret, og det gøres, ifølge mange kvinder, bedst ved at sidde ovenpå manden og vugge frem og tilbage med underlivet.

G-punkt (Grafenbergs punkt) orgasme: Fremkommer ved stimulation ca. ½ fingerlængde oppe på skedens forvæg på det rillede område. G-punkt orgasme ligger i "dybde" mellem klitoris- og skedeorgasme, og de fleste kvinder opnår det lettest ved samtidig stimulering af klitoris.

Den våde orgasme (ejakulering): En G-punktorgasme kan være så voldsom, at kvinden ejakulerer - sprøjter - af det. Der er endnu ikke noget videnskabeligt bevis for, hvad det er for en væske. Væsken er klar som vand og uden smag og lugt. Nogle påstår at det er urin, andre at det kommer fra kirtlerne rundt om urinrøret. Ifølge gammel østerlands visdom, såsom Tao og Tantra, beskrives væsken som noget nær det mest kraftfulde, og det anbefales, at manden drikker det (en lille godnatdrink måske ?)

Multiple orgasmer: Flere orgasmer lige efter hinanden med få sekunders mellemrum. Man skal holde lidt igen med den første orgasme og man må endelig ikke stoppe stimuleringen, men bare gøre det blidt. De fleste er i stand til denne form for orgasme, men de er ret sjældne, og kun de færreste oplever dem.

Simultan orgasme: Tricket at I kommer samtidig. Ud over følelsen af total sammensmeltning kan simultanorgasmer også fremme kvindens mulighed for at blive gravid. Amerikanske forskere har fundet ud af, at mængden af sæd i kvindens livmoder er kraftigt øget, når hun og partneren kommer samtidig.

Fake orgasme: I magasinet "Glamour Magazine"s onlineundersøgelse, oktober 2000, fakede kun 45% af de 1.500 deltagere aldrig. 34% indrømmede, at de fakede ca. hver fjerde orgasme!

Endelig er der nogle heldige kartofler der faktisk kan komme alene ved tankens kraft!

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 20:11

>Per

Jo vel kan jeg da så

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-02-04 20:19

frida

det ender da bare med at du er ganske naturlig kvinde med stort K

mvh
Per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 20:28

Bibsie.

Forkert Per - Frida er kvinde med meget stort Q.... believe me ... jeg ved det

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-02-04 20:30

ram2

er der lidt fedterøv over dig rambuk ???

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 20:38

Bibsie

Nej det synes jeg ikke, men jeg kan se når noget underdrives....

Rambuk. Hva fan.... har du gang i

Ram (buk og skrab)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-02-04 20:40

Bibsie...
Okay, måske lidt, men det er altså fuldt fortjent - For pokker det er altså ikke en small talk det her - Hvornår mon Shaunchi fuldt berettiget giver os en skideballe

Ram

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 23-02-04 21:25

A takker....
Hmm.... Hun kommer nu lettest ved samtidig stimulation af klitoris... MEn hun ELSKER at sidde øverst, og foretrækker det. Så hvem ved, måske kommer det bare en dag. Der må da være en grund til hun så godt kan lide det... Siger i hvert fald det føles på en helt anden måde...

Okay.... Så jeg skal være sikker... Er det eneste jeg skal gøre bare at vente og se tiden an???

En anden lille ting... Vil i gerne have indlægget åbent lidt endnu så i kan færdigørre jeres hyggelige lille snak???

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 21:32

Hvem hyggesnakker

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-02-04 21:41

de sku grav alvor due et no pjat her.

per

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 23-02-04 21:47

Nåå ikke noget...

Tag det ikke så tungt Det så bare ud til i havde gang i en lille samtale jeg ikke ville spolere...

Skal nok lade være med at rode rundt i det med størrelsen. Hvis den allerede er ca. som gennemsnittet, og jeg stadig vokser et godt stykke tid endnu er der jo ikke noget at bekymre sig om.....
Tak for responsen. Er der andre der har noget at tilføje eller???

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 21:48

>Schaunchi

Glemte helt at svare dig Ja du skal se tiden an....og bliver det ikke bedre, skal du gå til din læge. Vær ærlig og fortæl lægen, hvad du har udsat din "bandit" for.....på den måde får du den bedste behandling - og det er slet ikke sikkert, at dit problem har noget som helst med JELQ at gøre.....

Jeg er tilbøjelig til at tro - du er for fikseret på størrelsen - og derfor går lidt i panik når du skal dyrke sex. Men tag det roligt....der er ingen fare på færde - du er ung og rask efter hvad du har fortalt her

Frida...

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 23-02-04 21:56

Lyder skam godt....

Alt jeg har fortalt er rigtigt.... Hmm.... Jeg tror nu selv på det baer skal have lidt tid.... Jeg kan lade indlægget være åbent, og så skrive igen om noget tid så i kan høre hvordan det gik, og om det ender godt. (lad os håbe det)

Jeg tror ikke det kan være andet.. Fejler bestemt intet.. Selvom alle andre (mor, far, kæreste, venner) er blevet/var syge er jeg slet ikke... (okay, det betyder så intet.... Tænkte bare jeg måske havde et godt immunforsvar fra min sunde livsstil og kost)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-02-04 22:04

>Shaunchi

Det er fint du har en sund livsstil...det vil komme dig til gode senere i livet.
Alt for mange dør af livsstilssygdomme (kredsløbs sygdomme og cancer)
Så fortsæt endelig med at leve sundt....men drop det Macho shit med at
du kan tåle mange smerter....det er ganske unødvendigt og slet ikke naturligt....

Frida...

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 23-02-04 22:28

Snøft......

'Kan da ikke gøre for jeg er ligeglad... Det er da ikke noget jeg gør af nogen bestemt grund andet end jeg vil opnå min mål. Men tak for svarene... Må hellere stoppe nu før jeg siger noget dumt....'

"""""
Men drop det Macho shit med at
du kan tåle mange smerter....det er ganske unødvendigt og slet ikke naturligt....
""""""

Det Må heller stoppe med at skrive... Skal også i seng. Lidt lektier venter forude... (PIS, nu holder jeg ikke det med at få sovet længe))

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-02-04 00:23

Når vi nu har fået lov til smalltalk....så har jeg da lige et spørgsmål til Ram

Citat
jeg har pakket ham ind i et vattæppe for en sikkerheds skyld - skulle nødig komme til skade.

Har I et meget tæt forhold....dig og ham??
undskyld ven...men de fleste siger bare "den"....og jeg synes faktisk det er sødt du er så gode venner med "ham"

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-02-04 00:29

>Frida

Kære Frida.
Tæt forhold er måske så meget sagt, men vi har jo kendt hinanden siden vi var ganske små, så det er vel naturligt at behandele og tale om og til en trofast ven med respekt - og intetkøn er han jo under alle omstændigheder ikke

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-02-04 23:52

>Ram

Tak for forklaringen.....Vil det sige, at når du møder fx mig... så kan jeg forvente noget i retning af:

"Goddag jeg hedder Ram...og ham her det er ......"

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 24-02-04 23:57

under nogen omstændigheder ikke intetkøn, meeen ikke særlig køn den gasblå hævner rambuk.

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-02-04 23:58

>Frida.

Ja noget i den retning

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-02-04 00:02

>bibsie

Hvor har du dog det med det "gasblå" fra?? Er det dig selv, så vil jeg da anbefale at ta ham med i solarium og måske slippe lidt ilt ind til ham.. Han må jo ha' åndenød

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-02-04 00:06

ram

det var som satan, nu har jeg gået i mange år siden der blev skåret 3 cm af og spekuleret over hvorfor den var det og så kommer du med svaret på en studs, da kanman bare se kandu der løser det hele sig.

de 3 cm var fordi jeg gerne ville have en på 20 cm

tak rambuk

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 00:07

Nu er det rigtig smalltalk*GG*

Banditter findes i flere farver....men jeg vil nok mene at man bør søge læge, hvis den er Gasblå eller grøn

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-02-04 00:08

frida

du er måske vant til at se de grønne ( ir eller mos ) ja ja

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-02-04 00:10

ram2

har du nogensinde prøvet de der sandwich solarier auuu for satan det er måske derfor.

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 00:10

Jeg har da engang set en der var lidt grøn -
men det var nu fordi den havde været i klemme i et eller andet

Frida...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-02-04 00:14

Eller fordi du var for stram *GGGGG*

Det var kun ment som en joke, så jeg håber ikke at I nu vil rakke ned på mig

Ha´ en god nat.

Mordex.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-02-04 00:14

frida

ham der ramsemand han er fan speedy han svare i alle spørgsmål ligemeget hvad, han skal bare svare !!!!!!!!!!!!!

du er afsløret ramsefar

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-02-04 00:19

Ja ja grin I bare - Selv en mester kan kikse, og man kan ikke vinde hvergang

Og Mordex... Jeg kunne da ikke finde på at rakke ned på dig på grund af det, men du "afregner" selv med Frida Ik??

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-02-04 00:19

fridas havelåge er grøn

per

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-02-04 00:20

Det nemli´ det.
Hun er ikke til at regne med

Mordex.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-02-04 00:20

frida siger jo at de har det med ikke at kunne nå at komme ind ind ind

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-02-04 00:23

Altså helt seriøst drenge...Manden var plaget af voldsomme smerter...og jeg rensede den bare - og lagde en sårforbinding

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-02-04 00:24

frida

ja ja du står nok på spring !!!!!!!!! din din

per

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-02-04 00:24

>>per

Nå at komme ind???
Inden hvad??? Inden de kommer?

Mordex.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-02-04 00:26

I har vel hørt den gamle med manden der havde været i Afrika, nærmere bestemt i Bongoland.
Der havde han været lidt i nærheden af en Bongokvinde.
Og så havde han fået en der var gasblå, lige som Ram2`s.
Og da han så kom hjem, spørger han lægen (Det skulle du nu også gøre Ram2), hvad det er for noget.
Så siger lægen: Ja du har fået en Bongobongo.
Manden siger så: Nu skal den vel ikke skæres af.
Nej nej siger lægen du kan være ganske rolig, den falder selv af.
Go``nat Ram2 og sov godt.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-02-04 00:29

nej frida fortalte bare i et tidligere indlæg at hun i sine unge dage for ca 35 år siden havde sin debut, så var der en der kom før hun gik eller var det hende der gik før hun kom !!!!nå men der var et eller andet han eller hunkøn hun blev snydt af

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-02-04 00:31

godnat alle

per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-02-04 00:40

>Bibsie

Godnat - Men få nu en eller anden til at puste liv i dyret, så han kan få en sund kulør

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 25-02-04 00:41

ram2

vil ske

per

Kommentar
Fra : ckastrup

Dato : 29-02-04 14:24

Heeey Shaunchi jeg syndes at du skulle købe dig nogen viagra piller har selv prøvet og det hjælper i normt godt jeg kan sige dig med 100% at din kæreste for en orgasme og hvis ikk så bare tag nogle flere

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-02-04 14:29

ckastrup

hvad vil du her ?? Shaunchi er kun 16 det er gamle og syge mennesker der tager Viagra lad være med at friste uskyldige velfungerende mennesker med det.

per

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 29-02-04 14:50

He he....

Ved godt hvad det er... Og nej tak...

JUHUUU.... Den er begyndt at virke bedre igne:D:D:D:D
Var lige sammen med damen tl morgen og den virker:D
Måske ikke 100% men tæt på.. Den er dog stadig øm:( Men rart at se det går den rigtige vej:)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 15:08

Dejligt at høre Shaunchi
Håber du en anden gang tænker dig lidt bedre om....før du springer på noget der ligner det dersens JELQ.....

Frida...

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 29-02-04 21:47

Uha ja....

Jeg skal sku ik i nærheden af sådan noget pis foreløbig... Meeen, det ku jo også være jeg bare har kørt for hårdt på... Vil ikke give JELQ skylden, da det lige så let kan være min egen....

Anyway.. den virkede også her igen til aften :)
Problemet "med at komme for tidligt" som i siger ikke er noget problem.... Hmm... Jae, det er det ikke... Kom slet ikke, da vi var ved at være færdige og damen var kommet kunne jeg slet ikke... Kunne ovehovedet ikke mærke det mindste der, trods en smule tidligere...
Så drenge, hvis i har problemer med at komme for tidligt skal i bare ta og få psyken i orden;) En lille dreng på 16 kan, så kan i sku også:D:D:D Begynd og mediter:P

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-03-04 15:14
Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 03-03-04 21:25

*LOL*

He.... Nåå, hvor sødt... Så kommer han i hvert fald ikke til at fryse her om vinteren:) Meeen, hvis det nu var tilfældet er der sku ikke noget så godt som at komme under den varme dyne ;-D

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 09:51

Hejsa Shaunchi...

Jeg kan godt forstå dig...... men jeg tror du og "fido" skal tage den med ro.... og lad være med at tænke så meget over det.

Jeg vil henvende dig til Psyke & Sex på ..... www.bravenet.com og snakke med Per som han hedder... han er virkelig go til at forklare tingne så man fatter dem, og du kan også ringe til ham

Og vil gerne sige, at det er jo ik str. men gørelsen

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh Tempra's Lamse

Kommentar
Fra : annali

Dato : 11-03-04 13:25

Kære Shaunchi

Der findes voksne uddannede mennesker indenfor sexologi der kan hjælpe dig, du beder din læge henvise dig til én, Disse folk ved hvad de snakker om, og du kan snakke med den om alt.

Vær forsigtig med at eksperimentere for meget med dig selv, og spør de der ved noget, om det emne du vil vide mere om først..

Good look

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 11-03-04 14:34

Rolig nu

Jeg fejler bestemt ikke noget psykisk...........

Glædelig nyhed (for mig i hvert fald) I går "afprøvede" jeg den lige med damen...... Den var både større og stivere end nogensinde før... Ovenikøbet blev vi ved indtil hun ikke "kunne" mere..... Ligesom i gamle dage.

Det var satme skønt at være på "toppen" igen.... Men ellers mange tak for rådene... Dem kan man sku aldrig få nok af

Tak til alle der har hjulpet..... Vil lige vente med at lukke indlægget, det kunne jo være der var nogle som gerne ville have de sidste ord smidt på bordet....

Godkendelse af svar
Fra : Shaunchi

Dato : 15-03-04 12:50

Tak for svaret pallebhansen.... Nu er det vist på tide at få dette indlæg lukket.... Også tak til alle de andre der har givet nogle gode svar....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-03-04 16:03

Du er vist en fandens karl, godt min datter ikke bliver misbrugt af dig, ææ forresten hvad hedder "din kæreste"

Har du hørt den:

A: "Hvad spiser en mand med en penis på 24 cm til morgenmad?"

B: "Jae, her til morgen fik jeg bacon & æg og juice ..."

Eller DENNE:

"Nu må du more dig godt, lille Ellinor!"

"Tak, mor!"

"Og husk så, hvad vi har aftalt. Hvis du ikke er i seng inden klokken tolv, så kommer du lige hjem!"

ELLER DENNE:
"Tag brillerne af, frøken, og lad mig knalde dem!"

ELLER DENNE:
En franskmand, en italiener og en dansker var kommet til at sidde sammen i flyet, og efter et par raske drinks fik de præsenteret sig for hinanden, kommenteret stewardessernes udseende og fortalt, at de hver især var lykkeligt gift.

"I går aften elskede jeg med min kone fire gange!" pralede franskmanden, "og her til morgen var hun oppe før mig og serverede kaffe og croissanter på sengen!"

"Årh!" sagde italieneren, "i nat elskede jeg med min kone seks gange, og her til morgen fik jeg det helt store morgenbord og tusind kys!"

Danskeren sagde ikke noget. Så kiggede de to andre inkvisitorisk på ham:

"Hvor mange gange elskede du med din kone i nat?"

"En gang!" sagde danskeren.

"Bare én gang," fnyste de andre. "Hvad sagde hun så her til morgen?"

"Bliv ved!"

*
ELLER DENNE:"
*

1. blondine: Det er forfærdeligt, men hver gang jeg nyser, får jeg orgasme!

2. blondine: Gud! Hvad tager du for det?

1. blondine: Snus!

ELLER DENNE:
"Hvad lighed er der mellem et bungy-jump og en thailandsk dansepige?"

B: ?

A: "Hvis gummiet ryger, er man dødsens!"

Reklame: Klik ind på min hj. side: http://home.tiscali.dk/8x051762/ for flere vittigheder.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 16-03-04 15:58

"""
-------Du er vist en fandens karl, godt min datter ikke bliver misbrugt af dig, ææ forresten hvad hedder "din kæreste"-----
"""

HVAD HELVEDE SNAKKER DU OM!!!!!

Det skal du kraftædeme ikke sige om mig!!! Jeg misbruger fandeme ingen. OG ja, jeg har en kæreste som er meget, meget, MEGET glad for mig, og som jeg også holder lige så meget af.....

Hvad helvede bilder du dig ind??? Hvad er det lige jeg har skrevet som kan mistforstås på den måde? Det eneste jeg har gjort er da baer at give dig 250pt. for at besvare mit spørgsmål....
Men hvad fanden... Har du virkelig børn??? Troede ikke voksne mennesker kunne være så dumme..........

Ja ja.... Fuck det..... Nu glemmer vi bare det her medmindre du vil rode mere rundt i det.....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-03-04 17:13

Uha uha, jeg skriver bare i spøg, du tager da på vej, skal jeg love for, og du er åbenbart ikke af de lattermilde, og forstår ikke: ææ forresten hvad hedder "din kæreste"
Du forstår nok bedre spøg, når du bliver lidt ældre, selvom du er god til at formulere dig, så er dit sprog ikke det pæneste jeg har set/hørt.
PS. Hvorfor tror du jeg skriver vittigheder?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 16-03-04 21:58

ok...

Jo, jeg er skam en person som elsker latter og sjove ting... Finder det bare ikke sjovt at blive "beskyldt" for at misbruge min kæreste... Kunne heller ikke se nogen grund til at du skrev det for sjov... Derfor tog jeg det så personligt.
Men så må jeg vel bukke under og give dig en undskyldning... Hvis ikke du mente det skal du ikke have skyld for det....

Læg mærke til jeg ikke brugte et eneste bandeord denne gang Dygtiiiggg...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-03-04 22:45

Ok, det ligner dig da heller ikke længere oppe i dine svar. Dygtiiiggg...
Nu er ordet misbruge, også ladet med mange negative følelser, men i min betydning var det ment som "Gå virkelig til den"
Så du skal lige have en med på vejen om størrelsen:
Hans havde et problem med at score damer, så han spurgte en af sine venner hvad han skulle gøre.
- "Jo" svarede vennen. "Du tar' til Halbal, så skal du nok få noget fisse". Og det gjorde Hans så.

Da han var ankommet, mødte han straks en lækker pige som han dansede med et par gange, og de blev så enige om at tage hjem til ham. På vej hjem i bussen indrømmer Hans:
- "Vi har et problem! Nede mellem benene er jeg som en nyfødt"
- "Det er ikke størrelsen det kommer an på - Vi skal nok finde ud af noget" siger hans nye veninde.

Da de så kommer hjem lægger de sig så i sengen og begynder at kysse. Hans trækker hendes bluse af, og tar blidt om hendes bryster. Hun trækker så bukserne af ham, og får et chok da hun hun ser hans pik.
- "Sagde du ikke du var som en nyfødt?" spurgte hun
- "Jo" Svarede Hans. " 53 cm. lang og 3800 g."

Min ven kom hjem fra USA, hvor han blandt andet skulle prøve et "bungy jump" fra en høj bro.

Han havde fået en dygtig instruktør som var neger og ca. 2,5 meter høj og 1 meter bred. Min ven fortalte at da de var kommet ud til broen turde han ikke springe, og da de havde stået der i 40 minutter, mistede instruktøren tålmodigheden, løsnede hans bukser og tog hans store lem frem og sagde til min ven: "hvis du ikke springer nu får du denne her op i røven".

Nå, sprang du så, spurgte jeg, og min ven svarede: "ja, men ikke mere end det kunne sys"

Hvad er ligheden på en mand, der støvsuger og en mand, der dyrker sex?
- Ind med stikket, 3 minutters larm... - og så har konen fa'me bare at være tilfreds

En mand kommer ind i en våbenhandel for at købe et kikkertsigte. Våbenhandleren viser ham et, men manden er ikke helt tilfreds. Så tager våbenhandleren et kikkertsigte ned fra væggen og siger: ”Dette er mit fineste og dyreste kikkertsigte. Prøv en gang at kigge ud af vinduet med det. Det hus du kan se langt der ovre er mit, og du kan se lige ind i stuen med det her kikkertsigte.”

Manden prøver kikkertsigtet, og ganske rigtigt kan han se lige ind i våbenhandlerens stue.

”Du, øh”, siger han til våbenhandleren, ”der løber en nøgen kvinde og en nøgen mand rundt i din stue.”

Våbenhandleren flår kikkertsigte fra manden og bliver så helt bleg, snurrer rundt og tager et gevær ned fra væggen sætter kikkertsigtet på og lader det med 2 patroner.

Så vender han sig mod manden og rækker ham geværet.

”Det er min kone der bedrager mig med min bedste ven. Dette er mit fineste gevær og mit fineste kikkertsigte. Geværet og kikkertsigtet er dine, hvis du kan sætte den ene patron i hovedet på min kone, og den anden patron lige i nosserne på min ven”.

Manden accepterer, tager meget omhyggeligt sigte og siger så: ”Du, jeg tror godt jeg kan nøjes med én patron...”

Manden havde været ved lægen, og skulle fortælle konen:
- "Jeg har dyrket for meget sex, jeg har kun 30 erektioner tilbage"
- "Nå så må du heller lave en liste over dem"
- "Det har jeg gjort..... - Og du er ikke på den"
VH Palle Hansen