/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Hvor kan vi leje en billig autocamper ?
Fra : molzbak
Vist : 1723 gange
20 point
Dato : 21-02-04 19:25

Vi er to familier, på ialt 8 personer, som er vilde med at feriere i autocamper.
Vi har i flere omgange rejst rundt i Europa og Australíen, men til vores store sorg er den autocamper vi har lejet hidtil, afgået ved en naturlig død af alderdom.
Er der nogen der kender nogen, som enten vil leje deres egen ud (selvfølgelig med kontrakt og forsikring i orden) eller kender et sted, hvor man kan leje en ældre camper til en rimelig pris ??

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 30 point
Dato : 21-02-04 19:31
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-02-04 20:01

Nu ved jeg jo ikke hvor I bor, men hvis man lejer en camper lige syd for grænsen i Tyskland, koster det næsten kun det halve end i danmark.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : molzbak

Dato : 22-02-04 23:11

Tak for svaret Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-02-04 23:13

Det var da så lidt.
Håber det kunne bruges.

Mordex.