/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Håndledsproblemer
Fra : Rune454
Vist : 940 gange
50 point
Dato : 19-02-04 18:44

Jeg har problemer med mine håndled, jeg kan ikke dreje dem som normale mennesker kan, f.eks. kan jeg ikke vende håndfladen opad.. det volder mig store problemer kan i nok forstå :)

Jeg har prøvet arkupunktur og udstrækningsøvelser, er der nogen her, som kan anbefale en behandling som rent faktisk virker?

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 60 point
Dato : 19-02-04 19:09

Jeg har noget salve fra de der produkter alovera har jeg har altid tænkt sådan noget fusk med deres ting men så en dag prøvede jeg noget creme de har da jeg havde totalkrampe i min Lårmuskel og det hjalp Jeg har så efterfølgende brugt det hvis jeg har ondt i ryggen eller andre steder Cremen hedder HEAT og der er flammer uden på tuben og det er virkelig Hedt og så vekslende over til koldt Mvh Sune

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-02-04 19:16

Det undrer mig lidt at du ikke prøver hos lægen?
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-04 19:20

Jeg ka da læse at der står alternativ oppe i hjørnet *SS* Mvh Sune

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-02-04 20:09

->Sune
Nu kan man jo godt gå i gang med alternativ behandling uden at have været ved lægen først.

->Rune454
Hvis man ikke kan vende håndfladerne opad kræver spørgsmålet lidt mere lægelig uddybning, er det et knogle- eller muskelproblem, eller måske noget helt andet.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-04 21:39

dabj
Nu tænker jeg at han måske har været hos lægen der måske ikke kunne hjælpe og så søger alternativer Jeg har da selv oplevet uduelige læger et par gange og selv fundet ud af hvad der hjalp på mine problemer.

Mvh Sune
Men nu ku det jo snart være rart at hører fra Rune 454

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-02-04 00:34

sune

pas nu på hvor du bruger tuben mad flammerne, det kan gøre av for satan.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-02-04 00:36

Rune454

har du prøvet at vende hånden 90 grader ?

per

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 21-02-04 18:32

Ok vil uddybe det lidt..

Der er ikke tale om et knogleproblem.. mere et sene problem måske.
Jeg styrketræner også meget, når jeg så er helt smadret i underarmen kan jeg stortset ikke dreje hånden, så tror nærmere det er en kombination mellem korte led / sener og muskelproblemer med håndleddet, men primært er det nok noget med leddet..

Bibsamie: Kan godt vende hånden 90 grader, men ikke 180 det kræver for at have håndfladerne opad, kan kun ca dreje dem 140 grader..

Håber det var lidt mere uddybende..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-04 18:59

Jae men prøv mit råd Det virker Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-02-04 21:54

Hva så er det noget der virker eller hvad ???

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 27-02-04 08:57

Skal lige købe salven :)

Men vil da give det en chance, men tvivler bare lidt på at en salve kan gøre mine håndled mere " elastiske " hvis man kan sige det.
Men skal nok se om jeg kan finde det henad weekenden.

I skal alle sammen have tak for jeres input.

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 05-03-04 08:19

Sune.. salven hjalp ikke. Men tak alligevel, det kunne jo have været det havde givet lidt..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 00:18

Surt sjov Men hvis der ikke er nogle af rådene der virker må du jo vælge en af besvarerne og accepterer ders svar Poentene kan du ikke få tilbage anyw
Mvh suneay

Godkendelse af svar
Fra : Rune454

Dato : 14-03-04 23:13

Tak for svaret Sunowich.