/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nyt band - hvad hedder de ?
Fra : Baseiq
Vist : 424 gange
200 point
Dato : 19-02-04 16:38

I lørdags, tro jeg det var, hørte jeg noget fra en eller anden musikfestival i Berlin. (Det var i Tv - DR eller TV2)
Der var et band, tror sgu det var dansk, med en kvindlig forsanger (-måske var de alle kvinder ?). Hun sang "Do you want me, do you realy want me" hele tiden i "omkvæget" . Stilen var sådan lidt 70 agtigt på den fede måde - med knald på.
De havde et underligt navn, som jeg nu gerne vil vide.
Nå ja, det var selvfølgelig et helt nyt upcoming band. Som fik meget ros.
Lød lidt som SwanLee, men med et spark i røven, en joint i kæften og masser af strøm/tråd.

Jeg er helt sikke på at de var helt nye. De var meget unge. Hvem kan det mon være ? Man skal nok mest hefte sig ved teksten i omkvæget sammen med 70'er stilen. I klippet på tv så man deres optræden, de var alle langhårdet, og efter optræden smed forsangerinden sig på gulvet, backstage, og jamerede over at hun var helt smaderet. Og der mener jeg nemlig at hun udtalte sig på dansk, men jeg er overhovedet ikke sikker.

Er der mon nogen som så udsendelsen og kan husk hvad de hed ? Eller nogen som måske kender numret i forvejen ?

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 19-02-04 17:40

Hej Baseiq

Bandet Da Buzz har lavet en sang der hedder "Do you want me" (hvor de synger Do you want me? Do you really want me i omkvædet)

De har hjemmeside her: http://www.dabuzz.nu/

...hvor du også kan høre sangen om det var dem du tænkte på. Det er et mega fedt band!

Forsangeren hedder Annika Thörnquist og de er fra Sverige

Mvh Chamira c",)

Kommentar
Fra : Baseiq

Dato : 19-02-04 18:36

Nej, nej, nej det er ikke dem. Det jeg leder efter er meget mere syret og hårdt. Ellers tak for forsøget....

Accepteret svar
Fra : SEPPE

Modtaget 200 point
Dato : 19-02-04 18:56

Det var Kira and the Kindred Spirits, her er et link: http://www.kiramusic.com/ Jeg så selv programmet, Kashmir gjorde det nu også godt...

Godkendelse af svar
Fra : Baseiq

Dato : 19-02-04 19:16

Tak for svaret SEPPE. Der ramte du sgu plet. Dem kommer vi til at høre mere til,- de er jo slet ikke slået igennem endnu!
Fuck, de har kæmpe potientale. Skal helt klart have albumet
-Er desværre ikke til Kashmir -overhovedet! Med alt respekt for deres store fan-skare - men jeg synes Kasper synger af h..... til og musiken rammer mig overhovedet ikke.

Tusind tak for Kira and the Kindred Spirits