/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
LAN/modem driver til dell latitude c600
Fra : flux
Vist : 1304 gange
150 point
Dato : 17-02-04 13:50

Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde en LAN/modem driver til min dell latitude c600?

kortet er et 3Com 3CN3ACx556 LAN/modem

og der ligge windows 2000 pro. som styresystem

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 160 point
Dato : 17-02-04 14:55
Kommentar
Fra : flux

Dato : 17-02-04 16:25

hej Palle
hvilke at linkene skal jeg bruge? det øverste flere muligheder og det nederste er så vidt jeg kan se til Motorola Bluetooth PC Card

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-02-04 18:15

Jeg er selv kommet i tvivl, da denne notbook, leveres med trådløs og ikke trådløs forbindelser.
Det bedste vil være at lige ringe til: http://www.3com.dk/
Det næstbedste er at regne med at det er den nederste på denne side: http://www.3com.com/products/en_US/searchbyfile.jsp?path=download&sort=prodnum&fileid=5&prodcat=10&fname=&os=22900
Det er filen: 3cmpci.exe
Se hvad itworld skriver om den:
http://wireless.itworld.com/4246/PCW010409466623/page_1.html
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 12:54

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : flux

Dato : 30-05-04 11:11

Tak for svaret pallebhansen.
Jeg havde glem alt om mit spørgsmål, beklager ventetiden....c",)