/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Restaurering af gammel dukkevogn
Fra : ab.aktiv
Vist : 3435 gange
20 point
Dato : 17-02-04 09:38

Jeg har fået en dukkevogn fra 50'erne, men gummiet på hjulene er helt mørt og smuldrer. Jeg vil selvfølgelig bevare selve hjulene, men hvor køber jeg nye gummiringe ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 09:40
Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-04 13:25

Kontakt en forretning, der sælger barnevogne. De kan sikkert være dig behjælpelig med at fortælle dig, hvor du kan få fat i gummiringene.Tag et hjul med. Måske han/hun så kan bestille dem til dig.

mvh ans

Accepteret svar
Fra : ivan153

Modtaget 20 point
Dato : 01-03-04 14:47

Man ka ev sprøjte de gamle med et bindemidel CILIKOME,bagefter lægge en tynd fugemasse grå eller sort ovenpå.
Eller prøv et vulkaniseringsfirma auto.

Godkendelse af svar
Fra : ab.aktiv

Dato : 05-03-04 09:31

Tak for svaret ivan153.
Den løsning vil jeg prøve, da jeg ikke har fundet brugbare nye materialer.