/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Dansk manual til Canon G5
Fra : cyberxbs
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 16-02-04 21:44

Hejza.

Er der nogle der ligger inde med en kopi af en dansk manual til Canon G5 eller ved hvor man kan finde den.
Den må da ligge et eller andet sted på nettet !!!!!!!!!!!!
Jeg har nemlig købt kameraet af en firma der har impoteret det fra Tyskland og her medfølger kun Tysk brugsanvisning kan ikke bruges til meget når ingen i familien kan særlig godt Tysk.
Har fundet en manual på Engelsk men vil meget gerne have den på Dansk......................

Jeg har ringet til Canon og selvfølelig skal de have 300 - 400,- kr. for en manual det syntes jeg er helt hen i vejret.

Håber nogle kan hjælpe..........

Med Venlig Hilsen

Cyberxbs

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-02-04 21:48

Og finde en manual på nettet kan ikke lade sig gøre.
På dansk altså.
Det siger sig selv når canon vil ha så meget.
Men når vi køber i andet land, hvorfor skulle de skænke
os en manual på dansk.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-02-04 21:50

Canons manual på dansk er pengene værd.
Emesen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-02-04 21:51

Måske skulle man begynde at oversætte manualer.
Der er penge i skidtet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-02-04 21:53

Den på Engelsk er det på en Webside du har fundet den ??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-02-04 21:57

Ja ja
Canon s50
Brugervejledning 181 sider . DK
Startvejledning 130 sider. DK
Gå bare i krig.

Kommentar
Fra : cyberxbs

Dato : 16-02-04 22:09

Ja den Engelsk ligger på Canon's hjemmeside skæg nok på adressen :

www.powerschot.com under support - Customer support.
Find Canon G5 og herefter Software instructions her kan man åbne en PDF fil med den Engelsk manual.
Men ikke på Dansk hvorfor skal de have penge for en Dansk og ikke en Engelsk.
Jeg syntes det er at tage grin med os forbrugere når en manual skal koste 300 - 400,- kr.

MVH

Cyberxbs

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-02-04 22:14

De gør det jo fordi vi køber kameraet billigere i udlandet og forventer
at få en dansk manual til få kroner.
Og din sælger skal jo levere en manual på dansk, bed du ham betale.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-02-04 22:15
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-02-04 22:22

Nu kan jeg ikke lige finde andet end denne side men der er jo oversættelsessider som denne hvor man kan oversætte det hele på en gang Mvh sune http://world.altavista.com/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 09:09

Her sku være en mulighed Mvh Sune http://www.tranexp.com:2000/InterTran

Kommentar
Fra : cyberxbs

Dato : 17-02-04 09:31

Hejsa Sinowich.

Jeg har kigge lidt på dine links men den Engelsk manual er skrevet i PDF format som man ikke kan markere.
Det nok derfor den står i en PFD fil......
Har du nogle gode råd til hvordan det kan oversættes.....

MVH

Cyberxbs

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-02-04 11:48

Nej desværre ikke pokkers uheldigt men det skal der jo nok være en eller anden der ved her i forummet ellers skriv det oppe i hjørnet feks converterer pdf til ??Mvh sune

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 24-02-04 08:50

http://download.com.com/3000-2064-10235430.html?tag=launch Så fandt jeg et program der kan converte pdf til word Mvh Sune

Kommentar
Fra : cyberxbs

Dato : 24-02-04 15:46

Hejsa Sune.
Jeg takker for din hjælp MEN MEN MEN tror du ikke da jeg prøvede at indlæse PDF filen i det downloadet program skrev den at PDF filen er encrypted or protected against content extraction.
HVAD DET SÅ BETYDER !!!!!!!
Hvad lærer man af det ja Canon er et skridt foran de har tænkt på alt.
Jeg tror jeg køber en manual på Dansk har fået et tilbud på 375,- kroner så det må jeg gøre.
Jeg lukker hermed spørgsmålet.
1000 tak for hjælpen.............

MVH
Brian......

Godkendelse af svar
Fra : cyberxbs

Dato : 24-02-04 15:47

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Bekze

Dato : 25-02-04 16:58

Men hvor skaffer man så en manual til 300-400 kr? Alle de steder jeg har ringet rundt til vil have 600kr.!

MVH Bekze

Kommentar
Fra : cyberxbs

Dato : 25-02-04 17:58

Hey Bekze.

Jeg har skrevet til : Digital4u.dk og fået følgende mail tilbage :

Hej

Den vil koste dig 375,- Danske Dollars der er 3 dages lev. på den...

Med venlig hilsen // Best Regards // Freundlichen grüssen

Christian

Digital4u.dk Aps
Falkoner Allé 39
2000 Frederiksberg
Denmark
phone: 7020 1345
www.digital4u.dk

Kommentar
Fra : Bekze

Dato : 03-03-04 21:51

Tak so mygge!