/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
spørgsmål ang Motorola a920
Fra : MXEE
Vist : 272 gange
210 point
Dato : 15-02-04 13:56

Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber i vil svare på:

1. Hvordan få man en lydfil som ringetone ?
2. Jeg har uploadet tema til den men kan ikke finde det sted hvor man skal aktiverer den
3. Hvor man man finde nogle videoer til den ?
4. Hvor stort mmc card understøtter den ?
5. Hvornår i marts ud kommer SW updateringen til den ?
6. Er der nogen der gider lægger en instruktion ind til hvordan man opsætter WAP/GPRS og MMS på den med Telia ?

mxee takker

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-02-04 16:26

1. Kontrolpanel, generelt, ringetonestyring
Her installerer du så den valgte ringetone
Dernæst går du ind i telefonen, vælger indstillinger og toner, nu er filen kommet med på listen

2. Det ved jeg så ikke

3. Samme sted som du finder alle mulige andre videoer

4. 256 mb

5. Ved jeg heller ikke

6 Her kan du hente indstillingerne direkte: http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/pPage?url=/pages/documents/private/frontpage/frontpage.jsp

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 15-02-04 16:42

Ja men det skal være de specielle 3gp videoer

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-02-04 16:43

Hvad er 3gp videoer?

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 15-02-04 16:52

Det er et video format der er optimeret til symbian dvs. p800,p900,a930 osv....

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-02-04 16:53

OK, det kender jeg så ikke

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-02-04 16:55

Der ligger nogen her:

http://www.logoenjoy.com/free/video-3gp.asp

Håber du kunne bruge de andre oplysninger til noget

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 15-02-04 17:07

Jep mange tak men der skal lidt mere til for at vinde mine points

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-02-04 17:09

Jeg er sådan set ligeglad med de points, håber bare det hjælper

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 15-02-04 17:11

nå okay takker. Men back to topic

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 15-02-04 17:35

Er der nogle der ved hvor temaer ligger på denne fon ?

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 16-02-04 11:58

Okay lad os lige samle op:

1. Hvor man man finde nogle videoer til den ?
2. Hvornår i marts ud kommer SW updateringen til den ?
3. Er der nogen der gider lægger en instruktion ind til hvordan man opsætter WAP/GPRS og MMS på den med Telia ?

mxee takker

Jeg er især interesseret i WAP/GPRS opsætning til den. Til den der finder ud af det går alle mine points til ham/hende

vi ses

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-02-04 12:00

http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/pPage?url=/pages/ documents/private/frontpage/frontpage.jsp

Det var vist denne du manglede???

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-02-04 12:01

Du skal huske at kopiere hele linket over i din browser, hvis du "bare" klikker på det markerede får du nelig ikke hele linket med

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 16-02-04 12:05

Jeg har kopieret den men man kommer bare hen til forsiden. Jeg har også prøvet på telias hjemme side man kan ikke finde ud af det

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-02-04 12:12

På den forside du kommer ind på er der en sektion i nederste højre hjørne, der hedder mobiluniverset.

I denne sektion klikker du på: MMS

Du kommer så ind på en side med en masse tekst, og ca. midt i teksten er der et link til: MMS-Opsætning

Og når du har klikket på den får du brugsanvisningen, samt mulighed for at få opsætningen sendt direkte til din tele
fon

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 16-02-04 12:29

ja men det duer ikke på min........

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-02-04 12:36

SÅ vælger du "andre modeller og bliver sendt videre til en brugsanvisning i manuel opsætning, hvis det stadig ikke virker, er det måske fordi MMS og WAP ikke er aktiveret i dit abonnement, og så er det TELIA du skal have fat på

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 16-02-04 15:19

har prøvet det min der kommer ikke alle de der muligheder op på min fon og derstår nada i brugsanvisningen

Kommentar
Fra : tunedk

Dato : 22-02-04 18:18

videoformatet hedder mp4
Med hensyn til opsætning af tlf. prøv den svenske hjemmeside der er måske noget du kan bruge den er mere udførlig end den danske
www.tre.se/

Kommentar
Fra : henrikpedersen

Dato : 24-02-04 08:56

Tjek mit PDA site www.freecell.dk der har jeg lagt nogle mpeg4 film der virker.....jeg har også lagt lidt tips og tricks...om hvordan du konvertere mpegfilm til mpeg4 håber du kan bruge det.

Kommentar
Fra : henrikpedersen

Dato : 24-02-04 11:07

Her kan man være med i en underskrift indsamling mod 3G's politik omkring...A920

A call to Hutchinson 3G to open up the Motorola A920, and break down the "walled garden".

http://www.petitiononline.com/a920/petition.html

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 24-02-04 17:55

God side -> Henrikpetersen. Har du selv prøvet at lave den op til en a925 ? Og vil det være muligt der efter at installere den nye 3 software ?

Kommentar
Fra : henrikpedersen

Dato : 24-02-04 20:08

Nej jeg har ikke prøvet at flashe min a920....og tror heller ikke jeg tør! Jeg vil hellere vente på den såkaldte opgradering fra 3.

Men jeg har brugt guiden (How to modify an A920) jeg har lagt guiden på min Desktop-side, den fylder stadigvæk lidt for meget til min PDA-side.
og jeg skal også lige have teksten oversat.

Hvis du følger guiden....er det efterfølgende muligt at lægge hundredevis af programmer ind på telefonen.

Her er det jeg har skyggeinstalleret, og som ligger på min A920 lige nu.
Programmer:QfileMan, Mobireader, QuickWord, Quicksheet, Stacker, Tracker version.3.1, PersonalPaint, Appforge Booster, Mophun 2.9.
Jeg har problemer med Stacker, PersonalPaint, ikke at de skader Min A920 men de virker ikke helt korrekt. Stacker kan ikke finde mine Skyggeinstallationer, og kan derfor ikke komprimere programmerne, og i PersonalPaint kan jeg ikke gemme filerne.

Jeg har testet ca. 60 programmer indtil videre.....Halvdelen virkede ikke, primært fordi jeg lavede et eller andet galt, eller glemte nogle filer.

Spil: Lemmings, Strategic Assault, Instellar Flames, Gaya, Goboy(Gameboy+6000 spil ), JShooter800.
Alle spillene fungerer upåklageligt.
Jeg har testet ca. 40 spil.....ca. 25 af dem virkede ikke, havde ikke så stort held med dem, fordi mange bruger java...Men jeg skal nok få styr på det også.

Jeg har kun 1,6 mbyte ledig hukommelse tilbage....så jeg mangler sgu' ikke programmer, der er næsten for mange!.

Jeg har forsøgt mig lidt med Javaspil og Mophun....men kan ikke rigtigt få det til at virke endnu. Min undskyldning er at jeg kun har haft telefonen i en uge

Så følg Guiden og kom igang med at bruge din PDA fornuftigt Hehe.

Opfordring hvis du eller andre finder noget brugbart til mit site så smider jeg det ind.....Jeg har brugt 8-10 timer på at finde brugbare informationer omkring vores A920....så nu vil jeg prøve at samle det på et sted, så vi kan hjælpe Newbies....For der kommer mange nye A920 brugere de næste par måneder.

jeg læste et sted at 3.dk med deres 3450 kunder har 0,2% af det samlede Mobil-marked men allerede sidder på 2,7% af trafikken på Mobil-nettet, Det er voldsomt!! Der skal ikke mange udregninger til for at se hvilken vej udviklingen går..................Så dem der har en A920,A925,A835 bruger fandme deres PDAPHONES!!

Nå håber du kunne bruge denne information.

Henrik

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 09-03-04 14:29

WAUW sygt nok men hva hedder din side ??

Kommentar
Fra : henrikpedersen

Dato : 09-03-04 19:28

Bare smut til www.freecell.dk.....der skulle være lidt info omkring diverse emner.

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 14-03-04 08:13

Jeg kan ikke rigtigt finde hvor man DW spillene men er det ikke desktop siden de skal give men et link til
for den anden ligner en pda side ??

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 22-03-04 08:40

Hei Henrik

Har du ikke en msn fordi vi er nogle gutter det har lavet en lille a920 gruppe og vi vil meget gerne have dig med ;)

Min er mxeesvendsen@hotmail.com