/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kører mp3 filer sammen?
Fra : jongwoo
Vist : 764 gange
125 point
Dato : 14-02-04 19:26

Hej

Jeg har brug for at kører to mp3-filer sammen, så de bliver til en fil. Jeg skal klippe lidt i dem begge to, så de passer sammen. Så jeg har en selvstændig sang, man det skal lyde ordentlig!!!
Hvilket program kan man bruge til det?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 21:30

Jeg har Magix music maker som kan tage de fleste filtyper Der kan du lægge dem ind i et skema hvor du kan beskære dem Men det er jo et program man skal købe Mvh Sune

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 15-02-04 00:16

som Sunowich music maker bare køb det det kan meget mere end bare musik. og til det du skal bruge det til er det perfekt nem og finde ud af hurtigt o.s.v

Accepteret svar
Fra : BoWie

Modtaget 125 point
Dato : 15-02-04 00:49

Okay kan godt være at dette virker som en lidt svær måde men den er ikke så slem.. Download Ejay eller lån det på dit bibkiotek... Så gå ind på www.download.com og download et program der hedder Ogg converter.. Så convert dine MP3 filer om til Wave og lig dem ind i Ejay og mix med dem som du vil... Og EXPORT denne fil inde i Ejay (Så den ligger i din computer som Wave.. Og gå ind i Ogg convert og lav den om til MP3... Og så skulle den vist være i vinkel... Dette er ikke så svært som det lyder har selv gjort det mange gange...
Peace out BoWie

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 02-03-04 13:45

Hej Jongwoo...

Her er hvad du har brug for:

http://aleron.dl.sourceforge.net/sourceforge/virtualdub/VirtualDub-1.5.10.zip

Det er et program som hedder "VirtualDUB" hvor du kan klippe dine filer sammen mm.
Desuden er det gratis! ... ;)

Mvh. Cooper

Godkendelse af svar
Fra : jongwoo

Dato : 11-05-04 17:30

Tak for svaret BoWie.