/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Bannerannoncører søges
Fra : billigtinternet.dk
Vist : 237 gange
50 point
Dato : 14-02-04 16:56

Vi har netop åbnet op for et bannernetværk og vil gerne have så mange mulige annoncører som muligt, så har du et website med bannere så se: http://www.billigtinternet.dk/catalog/product_info.php/cPath/76/products_id/125

NB: Annoncører som kommer herfra kandu.dk oprettes gratis frem til 1.3.2004, blot skriv "eksperten.dk" i beskrivelsen ved oprettelsen.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-02-04 16:58

Haha... eksperten.dk *G*
Mener du ikke kandu.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-04 16:59

Kommentar
Fra : billigtinternet.dk

Dato : 14-02-04 17:01

Hehe, jo - naturligvis! Det må være en kvajefejl! Dét grin var ganske berettiget...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-04 17:01

Uffe - det må være svært at styre hvilket af de mange forum's man er på.

Kommentar
Fra : billigtinternet.dk

Dato : 14-02-04 17:02

Pokkers kan man ikke rette det? Ja, i ved hvad jeg mener!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-02-04 17:08

rigtig emesen.... men jeg laver da også fejl, bl.a. her http://www.eksperten.dk/spm/465222

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-04 17:12

Alle laver fejl - vi er jo ikke maskiner.
Den eneste fejl jeg har - er jeg ikke kan huske at have lavet nogen fejl.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-02-04 17:21

Men nu har jeg da tilmeldt mig og skrevet eksperten.dk og kandu.dk

Men jeg kom da lige i tanke om at der da vist ikke var et felt til hjemmesiden..... så hvis man ikke bruger domænenavnet i email-adressen kan i da ikke se hvor man kommer fra

Kommentar
Fra : billigtinternet.dk

Dato : 14-02-04 17:41

Appropos fejl. Du har skrevet dit efternavn i email-feltet...

Kommentar
Fra : billigtinternet.dk

Dato : 14-02-04 17:45

Sorry, har lige dobbelttjekket - du har skrevet rigtigt... ;-D Men jeg skal jo vide lidt om dit website som der også fremgår af http://www.billigtinternet.dk/catalog/product_info.php/cPath/76/products_id/125 som skal sendes i en seperat e-mail.

Kommentar
Fra : Uffe29