/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Hvad skal jeg dog finde på?
Fra : buhla
Vist : 225 gange
10 point
Dato : 13-02-04 13:24

Hej ALLE!

Jeg har ca. et halvt år der bare står frit, derfor kunne jeg godt bruge et råd eller to.

Jeg har søgt flere timer efter det helt perfekte "sabbatårs-tidsfordriv-kompetencegivende-udfordrende-projekt" uden held.

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen derude har gode forslag til hvad der bare er fedt at bruge sin kostbare ungdomstid til. Jeg er 21 år, men har ikke helt vildt mange penge at bruge!

Håber på gode ideer!

Venlig hilsen
Pia

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-02-04 13:37

Guide rejeseleder hvis du vil arbejde med mennesker

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-02-04 15:09

Tag på højskole - hvis du har råd - vælg een med omhu der kan tilbyde dig andet end surfskole f.eks.

mvh Berpox

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 23-02-04 20:00

Et andet godt råd, hvis du evt. kunne tænke dig at arbejde med børn, gå i huset et år, giver tid til at tænke hvad det helt nøjagtig er man vil, og kanon mange gode oplevelser for livstid, og evt. gode venner...

mvh mulleni

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 01-03-04 12:40

Bliv lærer vikar. Man tjener kassen, og det ser godt ud p åens CV. Bare gå ned på din nærmeste folkeskole, og sig at du vil være vikar.

//sub

Kommentar
Fra : fiskenivan

Dato : 25-05-04 21:54

Tag ind til militæret og få en lederuddannelse