/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Webdesign/Programmør søges..
Fra : nuzzar
Vist : 241 gange
250 point
Dato : 12-02-04 22:16

Hej..

Jeg søger en der vil lave lidt billigt arbejde....

Sitet det drejer sig om er www.jokeland.dk - som man kan se er det ret grimt, jeg har lige overtaget det og skal igang med at ha gjort noget ved det.

Nyt enkelt design vil først og fremmest hjælpe en hel del, og angående programmeringen, skal det istedet være php, og mulighed for at stemme på en joke.. F.eks så der kommer en smiley hvor der står en tekst ud for, efter hvor mange karakterer den enkelte joke har fået...

Hvis nogen kan begge dele, altså design og programmering, så kontakt mig hurtigst muligt, og giv et bud på en pris..

webmaster@humorfreak.dk

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 12-02-04 22:37

Hvis jokeland.dk skal lige www.humorfreak.dk kan du selv hente det meste online, og skabe dit eget design ud fra næsten intet arbejde. Hvis du i stedet vil have en helt anderledes form for side, vil jeg anbefale dig at kigge på www.jackazz.nl ---> det synes jeg er flot design (og nej, jeg tænker IKKE på billederne af flotte numser! ), men ellers lad mig få en mail, så kan vi kigge på et design.

henrik AT blunck DOT dk