/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Aktiver Firewall
Fra : swarn
Vist : 430 gange
200 point
Dato : 10-02-04 17:35

Hvad sker der hvis man Aktiver Firewall i sin Win.XP.Pro.
Når man har:
Norton Antivirus Prof.
Norton Internet Security Prof.
AD-Aware.
Spywareblaster.
Spybot-Search-Destroy.

Kan det godt virke sammen, eller er der noget man skal værer på vagt overfor.
Det vil jeg godt hører om der er nogle kloge og venlige personer der vil fortælle lidt om.

For så vil jeg blive

Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 10-02-04 17:43

Xp firewall kan du sagtent bruge sammen med norton internet security. De konfligter ikke.

De andre programmer ser også fint ud, læs mere her : www.arlet.dk/pakke.htm

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 19-02-04 16:21

Som udgangsspunkt er der en øget chance for programkonfliktering ved f.eks. at have aktiveret to firewalls frem for én. Selvom arlet skriver at det ikke gør noget at have dem begge aktiveret, så mener jeg at du blot skal holde dig til Norton Internet Security. Med Norton er man godt sikret, de har i tidens løb udviklet glimerende produkter, som jeg på det varmeste kan anbefalde