/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
kan gigt behandles med naturmedicin og h~
Fra : mvoigt
Vist : 1269 gange
50 point
Dato : 10-02-04 11:45

kan gigt behandles med naturmedicin og hvordan?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 10-02-04 11:50

Prøv en homøopat. Jeg ved ikke om han/hun kan hjælpe. Du kan ringe man. til torsdag mellem 17,30 og 18,30 på tlf. 48240615. Jeg ved, at hun kan hjælpe, om ikke andet med nærmeste behandler.
Torben

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 11:52

Hej Mvoigt

Med naturmedicin ved jeg ikke, men jeg hørte engang om én der havde gigt og havde så frygteligt mange smerter, at han dårligt kunne bevæge sig.........han fandt en "kur" bestående af snaps med pensionerede vindruer i (læs: rosiner) - hver morgen tog han en spiseskefuld af viundermidlet, og væk var smerterne

// Toupie

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 10-02-04 11:56

Hej Toupie
Det lyder som en festlig kur. Kan den hjælpe ville det være alletiders. Hvor meget snaps?
Torben

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 11:59

Bauchmann

En hel flaske vil jeg tro, men aner ikke hvormange rosiner ........men altså KUN én spiseske snaps incl. rosin pr. dag

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-02-04 12:01

Jeg har hørt om flere der har fået enorm hjælp fra Alma Nissens kartoffelkur:
http://www.alternativinfo.dk/public/home/nyhed_26.htm
http://www.netbiopaten.dk/samples.html
mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 10-02-04 12:03

Hej Toupie
Jeg kan godt lide din humor. Jeg vil dog stadig opfordre spørgeren til at søge alternativ behandling.
Torben

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 12:19

Tak Bauchmann
Jeg tror nu også selv jeg ville vælge det alternative, men den er nu god nok

// Toupie

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 10-02-04 14:12

i er så skæve, (toubie og Bauchmann......) virker det?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 10-02-04 14:21

Hej mvoigt.
Jeg forstår ikke din kommentar. For mit vedkommende kan jeg kun komme med et forslag. En klassisk homøopat har hjulpet mig, men dermed ikke sagt at det kan hjælpe dig.

Torben

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-04 14:50

Hej Mvoigt

Jeg forstår heller ikke rigtigt din kommentar..... man kan vel godt være humoristisk selvom man prøver at hjælpe andre?? ........og tro mig!! det virker altid at være humoristisk men er det euforiserende stoffer du snakker om, så skal jeg ikke kunne svare dig på om det virker!!

// Toupie

Accepteret svar
Fra : LA5

Modtaget 50 point
Dato : 10-02-04 15:01

Det gælder om at få renset ud i kroppen for ophobede affaldsstoffer mm. Der er det udemærket med Alma Nissens katoffelkur, som BjarneD forslår.
Dernæst eller samtidig gælder det om at have en god fordøjelse, så vitaminer og mineraler mm. bliver rigtigt optaget og så affaldsstofferne bliver renset ud. Hertil kan bruges Vita Biosa, som kan købes i helsekostforretninger og Matas. Det er flydende mælkesyregærede urter. Bliver anbefalet af Carsten Vagn Hansen (Radiodoktoren). Han vil helt sikkert også anbefale at du spiser flere vitaminer og mineraler end du plejer. Det har jeg selv gjort i en periode og er sluppet for en snigende leddegigt (arvet fra min mor)

Og så er fiskeolie/levertran og Glycosamin også gode præparater, som mindsker smerterne ved gigt.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 10-02-04 16:52

Hejsa...

Hvor sidder dit gigt henne ???

Godkendelse af svar
Fra : mvoigt

Dato : 10-02-04 19:28

Tak for svaret LA5.

Kommentar
Fra : peptalk

Dato : 04-02-11 10:39

ifølge kinesisk medicin er det fugt varme som sætter sig i leddene. prøv akupunktur i århus mielczarek.dk ta en snak med ham