/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Cobb grill Hjemme side
Fra : gadelarsen
Vist : 1220 gange
20 point
Dato : 09-02-04 23:26

Hej Jeg har forhandlingen af Cobb grill som kun bruger 6 briketter. Cobb aldrig bliver varm ude på. Cobb kan koge bage, lave wok mad. De kunder jeg har solgt den til er helt vilde med den... Jeg er i tvivl om min hjemmeside. Min målgruppe er Sejlere - Camping - Lejligheder. Er min hjemmeside til at forstå ? hvad bør ændres ?

Jeg skal gerne være øverst på alle søge maskiner til forår... www.cobb-grill.dk Tyskland www.cobb-grill.de - Sverige og Norge. www.cobb.se HVAD GØR JEG ?

Med venlig hilsen

Grill Larsen
Grilltid Altid ?
www.cobb.dk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 23:28

Er du ved at prøve at sælge her SSSSSS Mvh Sune

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-02-04 23:29

PÅ Google Danmark er du øverst, så du er da på rette vej

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 09-02-04 23:51

gadelarsen
Find for alt i verden flere forhandlere. I Nordjylland har du "kun" 3. Ud fra hukommelsen kan jeg "let" finde 25-30 flere.
Brug tiden på det !
/PG

Accepteret svar
Fra : wiking

Modtaget 20 point
Dato : 10-02-04 07:28

Hej Grill Larsen

En udmærket måde at få markedsført din grill på, kunne være at sende et hold til DM i grill - se mere på www.stjernekokke.dk

Venlig hilsen

wiking

Godkendelse af svar
Fra : gadelarsen

Dato : 10-02-04 18:12

Tak for svaret wiking.

Jeg arbejder på sagen og noget der sker om ca. 1 månede er at kæden kop & kande får produktet som et
forårs produkt.

Med venlig hilsen

Larsen@cobb-grill.dk