/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
fra pc til mobil
Fra : kaerby
Vist : 450 gange
20 point
Dato : 08-02-04 22:17

hvordan kan man sende SMS eller noget andet fra sin pc til en mobiltelefon, jeg har en masse logoer og toner, som jeg gerne ville kunne sende så de kan bruges på mobilen
kaerby

Kommentar
Fra : kaerby

Dato : 08-02-04 22:38

det er ikke gratis sider jeg leder efter, men et program der kan sende fra pc

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-02-04 23:11

Hvilken telefon har du??

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 09-02-04 08:30

Prøv på producentens hjemmeside og søg der.

Til Nokia bruger jeg "Nokia pc suit v5", og det virker fint nok.

2243 // claus

Kommentar
Fra : kaerby

Dato : 09-02-04 12:05

jeg har nokia 3310 og nokia 3510i

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-02-04 12:14

I nednestående spørgsmål er der et link der kan hjælpe dig.

Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men det er et sted på nettet hvortil du kan uploade dine ting, og derfra sende dem til din telefon

http://www.kandu.dk/dk/spg/32316

Accepteret svar
Fra : themighty

Modtaget 20 point
Dato : 19-02-04 09:17

du kan bruge hjemmesiden www.eaid.dk der kan man oploade fra pc og derefter downloade det til mobilen. vær opmærksom på du skal have en fungerende wap opsætning på din mobil...

mvh

themighty

Godkendelse af svar
Fra : kaerby

Dato : 19-02-04 17:10

Tak for svaret themighty.
det var lige det jeg skulle bruge.