/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hvro kan man få billig bilstereo?????
Fra : mvoigt
Vist : 1134 gange
100 point
Dato : 08-02-04 19:26

er der nogen der ved hvor man kan få billig bilstereo???????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 19:37
Kommentar
Fra : gril

Dato : 08-02-04 19:37
Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 08-02-04 19:40
Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 08-02-04 19:42

Hej.
Hvis det skal være nyt, så kan www.shopman.dk gøre det som nogle af de billigste hver gang! - dog kan ting jo altid findes billigere i nogle små udsalg.
- dog skal du overveje om du vil handle hos shopman.dk. Det er et firma som får varerne du bestiller sendt direkte til din adresse fra tyskland af. Det er fuldt lovligt, men det kan give nogle lange ventetider ved reklamationer. Det er vist noget med at du kan vælge at sende varerne retur til tyskland og få dem til at lave det på garantien, men det koster jo i transportomkostninger. Så kommer den mulighed, som jeg ikke er helt sikker på: måske kan du få lavet det hos et andet firma ifg. aftale med shopman.dk, men disse udvalgte firmaer ligger muligvis/højest sandsynligt din reklamation nederst i bunken, da det ikke er solgt hos dem. - noget i den stil, kan dog ikke helt huske hvordan det fungere....
- ellers er der ikke andet at gøre end at holde øjnene åbne, såvidt jeg lige har kunnet finde ud af (men følger da spændt med)
Mvh Dyne

Godkendelse af svar
Fra : mvoigt

Dato : 08-02-04 20:26

Tak for svaret Teil.