/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Jane siger (mere sperm tak)
Fra : jane041077
Vist : 20646 gange
20 point
Dato : 07-02-04 14:29

Jeg og min kæreste har lidt for sjov talt om at det kunne være spændende hvis han kunne sprøjte lige så
meget som de mandlige porno skuespillere kan. Hvad spiser de mon som gør dem i stand til at komme noget der ligner
en halv liter i ansigtet på os piger. Har hørt noget om at det er æg han skal spise. Er det blommen eller æggehviden. Skal det være råt. Hvad med salmonella.
Kan man ikke få nogle tableter eller lignende. Nogen erfaring?
Det er mest ham som tænder på det, men jeg leger lidt med. Er jeg ikke alletiders kæreste?

Venlig hilsen

Jane Jensen, 26

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 07-02-04 14:47

efter hvad jeg engang har hørt så skulle det være flormelis (glasur) man kan jo meget på film

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 07-02-04 14:48

Tag æggehviden fra 3-4 æg. Pisk i en skål indtil konsistensen er "let flydende".
Hun lukker øjnene i 5-10 sekunder imens han tømmer skålen på hende.
Der kan naturligvis tilsættes smagsstoffer efter behag.

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 30 point
Dato : 07-02-04 14:52

Jo du er en god kæreste - måske man kan få en præmie.
Din kæreste skal bare indtage 1 kg porrer, og en mellemstor æggekage hver dag en måned ...såååh....
Nej spøg til side - der findes ingen midler "none what so ever" der øger den mængde sæd en given mand fra naturens side nu engang selv producerer.

I porno industrien er det I der har set blot et trick blandt mange, til at imødekomme folks fantasier m.m., og har altså ikke grobund i noget særligt realistisk.

Så desværre ... måske det med æggene virker, men ikke mere end at grøn peber skulle give øget sexlyst, så hvis din kæreste og du er opsat derpå, så ja spis nogle æg, det er underordnet, om de er kogte, rå eller whatever, der skal bare indtages en del.

Karina

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 07-02-04 15:31

Foreslå din kæreste at invitere en god ven med ind i dobbelsengen. På den måde vil der jo fremkomme dobbelt så meget sperm

Kh Lena

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 07-02-04 15:55

Har selv brugt 2 dl tabasco blandet en smule eddikesurt natron i.Så skal du bare se løjer,han kommer over hele huset

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-02-04 18:38

ofa

det er forfra han skal komme og ikke bagfra, det må absolut være bagfra med den kost du beskriver.

per

Godkendelse af svar
Fra : jane041077

Dato : 08-02-04 17:15

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : Loveme

Dato : 09-02-04 11:58

... eller hvad med et gang-bang med 5-6 fyre, så får du vist sperm nok.

Husk at tage foto af det og læg det på nette så vi andre også kan få glæde af det.

Kommentar
Fra : Loveme

Dato : 09-02-04 13:40

Jane.

Der var også en anden mulighed.
Bed ham om at lade sin "dillermand" være i en 3-4 dage. (De fleste mænd onanere oftere når de er i fast forhold).
Lad ham så se pornofilm eller porno på nettet, så hormonerne rigtig ruller.
Lir ham op, til det yderste, og hold ham hen med mellemrum, så skal du se sprøjt.
Min egen erfaring er, at uden udløsning i 3-4 dage, og derefter lidt surferi på nette i det mest saftige porno, med blowjob, facial, Cumshots og våde piger, så kunne jeg ikke holde mig mere. En tur på toilettet og rive den af. Efter nogle ryk i sjoveren, kom det rullende. Med et fast greb om pikken, mærkede jeg nu at det kom i en lang fed tyk stråle på et par meter, et ryk mere og atter en stråle varm sperm og så den sidste lange. Derefter silede det sidste bare ud, men en fed oplevelse, men desværre en størrer omgang rengøring bagefter, på vægge og toiletbrædt.
Det er anden gang jeg har oplevet at kunne sprøjte sådan. Første gang var en morgen efter en hed nats elskov med et afsluttende blowjob. Jeg troede at hun havde tømt mig, men nej.
Min pik var konstant stiv og jeg måtte onanere en gang mere og resultatet udeblev heller ikke.

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : DenLangeFyr

Dato : 18-01-11 07:06

Hej. Det er ikke helt korrekt at mængden ikke ka forøges! Ekstra indtagelse af zink og c-vitamin, samt rigeligt med fedtfattigt mælk gir større mængde! Samtidigt har mælk den egenskab at det blir mere spiseligt da det blir sødt S's. Jeg har det fra et interwiev med Peter "jegskagidigsæd" north, og han gav netop den opskrift! Jeg gør det selv og der er rigeligt til min forslugne kæreste :))