/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
driver til lcd skærm
Fra : allanjeppesen
Vist : 324 gange
100 point
Dato : 05-02-04 13:31

er der en der kan finde driveren til ECS - Elitegroups - 17 tommer lcd-skærm mrk. ez17c -platform: mill. 2000

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 05-02-04 13:48

Har du tjekket producentens hjemmeside?

//sub

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-04 17:01

Jeg tvivler på at det er ECS der laver skærmen. Jeg har f. eks. en Medion skærm, nej det passer ikke for jeg har en Skærm med en Medion label på , det er nemlig en Samsungog sådan er der jo så meget.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-04 17:05

Hvad skal du bruge driveren til, det burde slet ikke være nødvendigt.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 05-02-04 17:38

BjarneD:> ECS laver godt nok pågældende skærm, og jeg har forsøgt at finde en driver uden held.

Allanjeppesen> hvad skal du med en driver... det burde ikke være nødvendigt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-04 17:51

På ECS website under produkter nævnes ingen skærme så vidt jeg kan se.

Kommentar
Fra : wireframed

Dato : 12-02-04 12:03

Så vidt jeg ved laver ECS da ikke billedrør. Jeg tror også det er en rebadged skærm. Som andre har sagt, så burde en driver ikke være nødvendig så længe du selv ved hvilke frekvenser og opløsninger den kan tage.

L.

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 12-02-04 12:44

kigger man på følgende link
http://www.recommendedbuys.co.uk/computers/lcd-monitors/ecs-ez17c.htm
ses det at ECS faktisk laver skærme. Jeg har også skrevet til firmaet og spurgt på driver, men har ikke fået svar efter 1 uge

(bare som forsvar for allanjeppesen)

sidal26

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-04 12:50

Det er nu ikke noget bevis da det altid har været sådan at skærme er lavet hos relativt få producenter lige som mange andre ting, og så sætter man bare et mærke på.
ECS er et Taiwan firma og prøv at kigge lidt på deres hjemmeside.
http://www.ecs.com.tw/