/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Noob har brug for asp hjælp....
Fra : Jabla
Vist : 237 gange
20 point
Dato : 03-02-04 23:01

Hej

Jeg er ved at lave et website, og skal ha en event kalender på sitet. Jeg har downloaded nogen gratis nogen af slagsen, men kan ikke helt få det til at virke. Skal jeg oprette en database til kalenderen? hvis ja, så hvordan? Jeg er totalt nybegynder med det her, og ville sætte stor pris på lidt hjælp. 1 skridt for skridt gennemgang af hvad jeg skal gøre (skrevet for en dummy) ville være toppen:D

Tak på forhånd
J

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 03-02-04 23:25

Har du et link til det system du har fundet ????

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 04-02-04 02:49

Du kan finde en masse kalendere på denne site http://www.phpfreaks.com/ de fleste er nemme at installere... men det er nemmere hvis du gør ligsom buch78 sagde, finder en bestemt en som du vil ha. og så skal vi nok prøve at hjælpe dig
mvh Brommi

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 04-02-04 08:33

Brommi jeg tror at overskriften betyder at han gerne vil have hjælp til asp programmering...

Du kan tjekke www.script.dk

De har en masse gode scripts

og www.html.dk har en god gennemgående guide til asp