/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
indløsning af check
Fra : niarfosseddog
Vist : 518 gange
20 point
Dato : 03-02-04 20:50

skal man være 18 for at kunne indløse en check hvis den er udstedt i ens eget navn?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-02-04 20:57

Nej. Men du skal huske at udfylde chekken bagpå med bankkonto og underskrift..husk at tage legitimation med ned i banken.
du kan sikkert også få din bankmand til at hjælpe dig med det..

Junior

Kommentar
Fra : janpoulsen

Dato : 03-02-04 20:59

man kan indløse check i bank hvis man har en konto i banken
eller prøv posthuset, men du skal have billed id med.

Kommentar
Fra : mayday

Dato : 03-02-04 21:01
Kommentar
Fra : janpoulsen

Dato : 03-02-04 21:02

til ccjunior hva nu hvis man ikke har en konto i bank?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-02-04 21:20

ok..kan godt se problemet så.. men det er vel også de færeste der ikke har det.. enten en opsparingskonto eller en alm. løn konto

Junior

Kommentar
Fra : s_v_u

Dato : 03-07-04 23:25

Hei

Du kan gå op i den bank hvor checken er lavet og få pengene lige meget hvad. Men en god ting er at sætte to streger tværs på forsiden af checken så er det kun dig der kan hæve den.

Hilsen s_v_u