/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Hjælp til lokale!
Fra : Patriar
Vist : 573 gange
180 point
Dato : 02-02-04 00:14

Jeg skal åbne en klinik af en art, med noget alternativ behandling.
Men jeg har ikke råd til både min husleje, og en klinik ved siden af.
Med mindre den er MEGET billig.
Jeg HAR dog penge til depositum osv.

Nu om dage er butikker jo svære at få fat på, med mindre man betaler 150.000 i afståelse osv.

Jeg kender Butikskompagniet.dk men de er hunde dyre i afståelse.

Er der nogen der kender andre selskaber der gør sig i butiks/ervhervslokaler?

Kan man iøvrigt ikke bare nøjes med nogle erhvervslokaler, ligesom f.eks en tandlæge har det på 3 sal. i en opgang hvor der også er mange andre firmaer?

Vil det være troværdigt hvis man indretter det rigtig klinik-agtigt i en opgang med andre firmaer osv?

eller er der andre forslag til hvordan jeg kommer igang uden at betale 8500 om mdr. for en klinik plus min egen husleje???????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-02-04 00:23

Jeg kender en der lavede klinik i en lille tidligere butik , som var alt for lille til bruge som egentlig butik( i dag), men hvis det er StorKbhv. eller StorÅrhus så ville jeg slet ikke tænke tanken for alt med en dør og et tag er udlejet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-04 00:36

Det ku jo egentligt være ret fedt hvis man så lige viste hvor i landet vi snakker om *SS* Mvh Sune

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-02-04 01:59

Heroppe i Nuuk (Grønland) er der flere lokaler ledige ! .. og der er stor behov for "alternativ behandling".
Du må være lidt mere præcis i dine spørgsmål.
/PG

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 02-02-04 06:46

Hej,

Hvis du ser i den blå avis - www.dba.dk kan du være heldig at finde et godt og billigt lokale.

Accepteret svar
Fra : penelope

Modtaget 180 point
Dato : 02-02-04 07:20

Hej! Der findes masser af nedlagte butikker.Mange af dem bliver omdannet til bolig men det er dyrt og ofte står de tomme i årevis idet man håber på at finde en lejer.
Den slags butikker skal man ikke betale afståelse for, ejeren vil være lykkelig for at få en lejer. Men dem finder du ikke hos erhvervs ejendomsmæglerne, de butikker er nogle man regner med fortsat kan få et liv som butik. Prøv at annoncere efter et lejemål.
Som en anden skriver kunne det være nyttigt at vide hvor i verden det foregår. I provinsbyerne har de ofte et erhvervsudviklingsråd med et sekretariat hvor man ganske gratis formidler udlejning (og køb). Se f.eks. REUR for Roskildeområdet. Gå op og tal med dem i dit område.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 02-02-04 23:11

Ja det glemte jeg...
det er i København. (indre, Vesterbro, Frederiksberg, Østerbro osv.)

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 03-02-04 06:55

Du kan også se daglige i fx METRO - der far faktisk et lokale i går - men igen www.dba.dk der står også mange muligheder.

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 05-02-04 22:08

Tak for svaret penelope.