/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
teddykaniner
Fra : daniella1
Vist : 990 gange
50 point
Dato : 01-02-04 17:09

hejza:)
er der nogen der kender et sted på fyn hvor man kan købe teddykaniner?
Jeg har kigget både i gul og gratis og den blå avis, uden held:(

Kommentar
Fra : Heart

Dato : 01-02-04 20:37

Hej Daniella.

Jeg har fundet frem til dette links. http://www.kanin-huset.dk/ De har adresse i Svendborg.

Jeg håber du finder, hvad du søger. Held og lykke.

MVH Heart

Kommentar
Fra : daniella1

Dato : 16-02-04 17:17

de får desvære først teddykaninunger til foråret eller sommer:(
så jeg vil stadig meget gerne høre fra nogen der enten har unger som snart er salgs klare eller kender nogen:)

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 50 point
Dato : 09-03-04 22:53

Der findes kaninavlerforeninger rundt om i landet, kan du ikke finde adressen på en kaninavlerforening på de gule sider, eller krak på internettet.
Valde.

Kommentar
Fra : daniella1

Dato : 10-03-04 19:48

jeg har forresten funde 2 rigtig søde teddy kaniner, dog ikke på fyn, men de blive kørt her til:)

Godkendelse af svar
Fra : daniella1

Dato : 10-03-04 19:50

Tak for svaret valde..

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 10-03-04 20:57

tak selv Daniella

Kommentar
Fra : daniella1

Dato : 10-03-04 21:38

det var så lidt, jeg synes jeg ville give en af jer point og men vidste ikke hvem der skulle have dem, du var den der havde svaret sidst og så har du skrevet i "må jeg beholde den?" såå jeg synes det skulle være dig:)