/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
XP / ZYXEL PNC P100 isdn router
Fra : heineandersen
Vist : 663 gange
140 point
Dato : 31-01-04 22:19

Jeg har Windows XP Pro. og vil gerne have at min router (et ZYXEL PNC P100 isdn router) fortæller mig når den er på nettet F.Eks. et ikon på proses lienien. Sådan var det med mit Eicon Diva modem og det savner jeg.

Kommentar
Fra : heineandersen

Dato : 10-02-04 10:00

Vores vis nummer kan jeg heller ikke få til at virke

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 10-02-04 10:18

hej

er det ind komne kald el.er det dit eget nr.når du ringer

Kommentar
Fra : heineandersen

Dato : 10-02-04 23:14

Det er inkommende tlf. nr. som ikke vises hverken på nummerviser eller på trådløs telefon. Det virkede da jeg havde Icon Diva modem.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 11-02-04 14:35

hej

det tyder på en instilling i zyxelen
så frem med bruger vejledningen
eller en hjælpe fil på din pc

Kommentar
Fra : heineandersen

Dato : 12-02-04 10:53

Den softwer som er instaleret er hentet på nettet så der er ingen vejledning. At finde lige den opsætning i en hjælpefil er vist lige så svært at finde som at finde en nål i en høstak.

Hilsen H. A.

Accepteret svar
Fra : rust

Modtaget 140 point
Dato : 26-02-04 16:53

Hej H. A.
Jeg har været på Zyxel´s hjemmeside og her er linken hvis du vil vide om din ruther er under støttet "vis nummer". Der står et nummer på din Zyxel ruther som viser om den er understøttet eller ej, læs mere her
http://zyxel.dk/faq/faq_02.php?faq_id=13
Hvis den ikke er understøttet så har du en NT box fra din internet udbyder hvor der sikkert kan fåes en box med analog udgang til telefonen. Det kan jeg nemlig med TDC´s NT box og den er gratis for det er nemlig TDC´s ejndom.
MVH Rust.

Godkendelse af svar
Fra : heineandersen

Dato : 28-02-04 20:06

Tak for svaret rust.