/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Leje af Autocamper
Fra : ziegler
Vist : 2722 gange
100 point
Dato : 31-01-04 20:58

Vi er 4 personer der gerne vil en tur til Frankrig i sommer. Er der nogen der har erfaring med leje af Autocamper, og evt. om der fordel ved at leje i Tyskland.

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 31-01-04 21:58

Ja, det er med stor fordel at leje en i Flensborg, det eneste minus er at man ikke må køre i Danmark med den, så alt bagagen skal med til Flensborg. Der er mange penge at spare...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-01-04 22:32

Prøv at se denne side http://www.ferieklub.dk/
Her kan dun sammenligne priser.

mvh ans og god ferie

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-04 22:59

En måske ulempe er som nogle venner af mig har fortalt at der er tyske nummerplader på og tyskere er desværre ikke lige vellidt overalt i europa og det fik de at føle pga nummerpladerne *SS* Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : ryss

Modtaget 100 point
Dato : 10-03-04 11:51

Jeg vil helt klart rekomendere, at leje i tyskland. Du skal prøve hos Autohaus Ramm i flensburg, de bor på schäfferväg.
Der skal du tale med Tina, hun er kanon, hils fra mig!
www.ramm-flensburg.de

Vognene er super og du kører med fri kilometer og det med at tyskerne ikke er vel lidt er en skrøne.
Jeg vil også lige fortælle at der er gode campingpladser i St. Tropez.

Godkendelse af svar
Fra : ziegler

Dato : 10-03-04 12:45

Tak for svaret ryss.