/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
Error 1335 Cab fil virker ikke
Fra : olefahnoe
Vist : 1386 gange
300 point
Dato : 29-01-04 22:38

hej

jeg er ved at install 3dsmax men der er en fejl på en cab fil som jeg ikke kan få til at gå væk har renset cd osv.

kan man få en ny cab et sted det er cab fil nr 7

Er der nogen der kender problemet og kan hjælpe mig

Olefahnøe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-01-04 23:03

Har du prøvet at kopiere indholdet af cd-rom til mappe på hardisken.
Der stilles større krav til cd-rom en under installation så det er muligt at den kan listes på plads.
Mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 310 point
Dato : 29-01-04 23:06

Koden betyder: Underautoritetsdelen af et sikkerheds-id er ikke gyldigt til dette brug.
Et lille kodeknuser program kan hentes via http://www.gregorybraun.com/
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 29-01-04 23:06

Ja jeg har lagt det på HD og prøvet der fra det virker heller ikke

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 29-01-04 23:10

TIL CLAN

hvilket program skal jeg downloade fra siden der er jo mange

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-01-04 23:11

Hej igen
Prøv at hente CD-ROM Tool på http://www.pc-care.dk/software.asp

Citat
Dette stykke software, kan tvinge dit CD-ROM drev til at læse langsommere. Nogen gange kan de nye hurtige CD-ROM drev have problemer med at læse en skive, og i de tilfælde kan det være en fordel at tvinge læsehastigheden ned.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-01-04 23:13

Programmet for at "tyde" fejlkoder hedder Error Messages for Windows

Citat
Look up and print MS Windows error codes
Updated: November 1st, 2003

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-01-04 23:17

Nu tror olefahnoe at winerror løser hans problem - surt
meningen med at kopiere til hd er for at kompensere for drev der har lige så meget tryk på som Clan

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 29-01-04 23:21

TIL CLAN

Fint værktæj fra gregorybraun.com

men det hjælper mig ikke med install

men tak det er godt at have

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-01-04 23:24

Nej programmet giver KUN en melding om hvad fejlkoderne betyder - løser dem ikke
Jeg ville nok prøve at "neddrosle" læsehastigheden på CD drevet (som beskrevet ovenfor - program).
Hygge...
Søren

NB: Nævnte vist ikke noget om at kodeknuseren ku' løse problemet, men derimod ku' http://www.pc-care.dk/software.asp måske løse problemet... kun måske!

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 05-02-04 20:08

Tak for svaret CLAN.

kunne ikke hjælpe på mit problem med programmen var fint

jeg har skaffet en ny cd så det går nok

olefahnøe

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-02-04 21:47

Hej Ole... takker for points, også selv om det ikke var løsningen, jeg kom med
Trist med din CD, men det er et evindeligt problem... har selv haft flere CD'ere som uden visuel årsag gik i "krak".
Hygge...
Søren