/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Rovorovski hamster
Fra : dittekvist
Vist : 517 gange
95 point
Dato : 28-01-04 18:53

Hej
Jeg har fået to utroligt søde Rovorovski hamster. Er ikke sikker på om de hedder Roborovski eller Rovorovski. Men det en er vel engelsk og det andet er vel dansk. Det er utroligt søde, men meget nervøse. Jeg ved at de bliver op til 5 cm lange og at de er vildt hurtige. Ved I noget om den? Jeg synes ikke rigtigt de spiser eller drikker, men de tisser og skider en hel del, synes også de lugter mere end almindelig dværg hamstre.
Håber på hjælp så mine to dejlige han Rovorovski hamstere kan få det endnu bedre. De har forresten ikke fået navne endnu. Så hvis I har to gode navne til to labaner som man næsten ikke kan se forskel på, så kom med dem :)
Ditte

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-01-04 19:06

Hej dittekvist
Her er lige hvad du skal bruge, lidt nede af siden
http://www.hamsterland.dk/arter.htm

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-01-04 19:07

Glemte lige navnene.
Knold og Tot selvfølgelig.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dittekvist

Dato : 28-01-04 22:12

Hej
Jeg ar set den side, det er jo den første man ser på :)
Er der ikke nogen der ved mere om dem end der står på den side?
Har selv tænkt på at de skulle hedde Knold og Tot.. Men synes ikke det er helt perfekt. Har også tænkt på Laban 1 og Laban 2... Men.. Der må være noget bedre.
Knus fra Ditte

www.dittekvist.dk

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 95 point
Dato : 06-02-04 13:52

hej
rap1 og rap2
vi har selv et marsvin der hedder pjuske
den vil ikke spise marsvine mad men den er vild med festival kaninblanding

Kommentar
Fra : dittekvist

Dato : 12-02-04 18:24

Det er en skam man ikke kan sætte billeder ind her. Så kunne I se hvor søde de er. Og så kunne det måske være nemmere at finde på navne til dem...

Godkendelse af svar
Fra : dittekvist

Dato : 18-02-04 17:54

Tak for svaret 1133.
Synes Pjuske er et sødt navn.. Så det bliver vist Ojuske og Pjævs eller sådan noget.