/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Jeg var et svin!
Fra : MaF1a
Vist : 587 gange
200 point
Dato : 28-01-04 00:41

For ca. 7måneder siden var jeg sammen med hende her pigen. Og hun var rigtig sød og var meget glad for hende, men en af mine "venner" havde været sammen med hende og han ville ikke have et forhold med hende og droppede hende fordi han bare ville være sammen med andre piger. Da han så finder ud af at jeg er sammen med hende bliver han sur og siger at jeg er en dårlig ven. Jeg var dengang seriøst bange for at han skulle sende folk efter mig som ville banke mig eller andet. Så jeg sagde at jeg nok skulle lade hende være, så jeg "droppede" hende, men han ville bare være sammen med hende han kunne ikke lide hende, men hun blev meget ked af det og havde det rigtig dårligt fordi hun var forelsket i mig. Meget kort tid efter var jeg så sammen med en anden i blot en uges tid fordi jeg meget bedere kunne lide hende den anden som jeg havde droppet. Det var mest en facade så folk ikke skulle tro jeg kunne lide hende den den anden mere at jeg var samme med hende, og jeg fortalte til mine venner om hende den nye osv. men da jeg havde slået op med hende begyndte jeg at skrive til hende den gamle som jeg droppede til fordel for min egen røv. Hun havde i mellem tiden skrevet alt muligt til mig om hvor meget hun elskede mig emn jeg prøvede at ignorer for ikke at lade mig rive med.. Men da der var gået lang tid (4måneders tid), indså jeg at ham som jeg var bange for var jeg jo egentlig ikke bange for osv.. så vi begyndte at skrive sammen mig og hende. vi begyndte så at være sammen og jeg blev helt forelsket i hende og omvendt, og da det hele er så godt så godt, så skriver hun til mig idag at det ikke går fordi jeg engang var sådan et svin over for hende, og min gamle ven som var sammen med hende havde skrevet til hende at jeg havde sagt alt muligt om hende og at jeg var flov over hende osv.. så nu vil hun ikke være sammen med mig fordi hun tror jeg har sagt alt muligt.. men jeg elsker hende og nu er det mig der græder over hende, hun kan godt lide mig lidt stadig tror jeg. MEN JEG VIL HAVE HENDE TILBAGE!!! please!!!

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 28-01-04 00:44

Din første løsning hedder helt klart Interflora på www.interflora.dk....

Dernæst ville et ærligt brev (med navne) gavne din sag -- men HUSK at være 100% hudløst ærlig. Det er din ENESTE chance!

Held og lykke.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-04 01:05

Ak oh ve den kærlighed eller leg med samme Tag dig lie sammen og giv dig selv et par dummeflade sådan behandler man sku ikke piger du må jo forsøge med Henriks forslag så må du jo se om hun vil ha dig med alt det rod der har været held og lykke Mvh Sune

Kommentar
Fra : H_Rude

Dato : 28-01-04 01:22

Jeg tror jeg ville droppe udredningen. Den gavner sjældent, jo, hvis hun spørger.

Jeg tyer hellere til blomsterne Dernæst ville jeg skrive til hende med overskriften: Hvordan tilgiver man noget utilgiveligt. Jeg ville indrømme at jeg havde været en idiot, fortælle hvormeget jeg savner og elsker hende og invitere hende ud til middag med henblik på forsoning eller et sidste farvel.

Hvis jeg var hende ville jeg også være usikker på om jeg kunne stole på dig. Derfor må du være klar over at hvis du får hende tilbage kræver det at fremover du er hudløs ærlig (som Henrik b. skriver).

Er du villig til det og kan du det?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-01-04 07:10

Har alle mennesker i Danmark glemt hvordan man TALER sammen??

Det er altså ikke alting der kan klares via SMS og desværre tror jeg der er mange mennesker der går rundt uden den de helst vil være samme nmed fordi de glemmer at tale om tingene.

Du er bange for at det er slut, men hvad med attale med hende og forklare hende hvordan tingene hænger sammen??

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 200 point
Dato : 04-02-04 17:01

Og du er helt sikker på, at det ikke bare er såret stolthed? Hun kunne jo være en mokke, der bare ønskede hævn for det du gjorde mod hende... Så er det lidt barsk hvis I begge to skal spilde en masse tid og energi på hver især at lappe jeres sårede egoer.

Du elsker hende næppe, for så havde du jo nok ikke behandlet hende så luset for at redde dig selv. Om du nogensinde kommer til at elske hende, det kræver nok, at du bliver lidt ældre så du tør engagere dig i hende. Er du sikker på, at du ønsker at risikere at såre hende igen??

Så fortæl hende stille og roligt, at du gerne vil forsøge igen, men at du godt forstår hvis hun ikke vil. Og lad det være op til hende. Hvis hun ikke ønsker at forsøge igen, så RESPEKTER det. --Hvis det går, som jeg tror, så finder du hurtigt en anden.
Og hvis den søde pige virkelig er den eneste ene for dig, så må du jo leve uden kæreste et år eller halvtreds til hun måske tager dig til nåde... -Det er jo DIG, der har jokket i det. Tag det som en mand!

Kommentar
Fra : olgatanon

Dato : 21-02-04 11:14

Inviter hende på en god middag .. og udred trådene .. uanset hvad det ender med .. HUSK:
Ærlighed varer længst !!

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 22-02-04 01:50

Hey jeg vil bare sige at vi er sammen igen, og vi har det 10 gange bedere end før. Jeg tror også det har gjort os begge stærkere, og vi har begge indset at vi elsker hinanden..

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 15-04-04 16:25

Dejligt at høre.
Lukker du så måske lige spørgsmålet?

Godkendelse af svar
Fra : MaF1a

Dato : 15-04-04 20:07

Du har fuldstændig ret.. det går ikke, jeg kvajede mig. Men nu har hún valgt at såre mig ved at være sammen med en anden, og ja..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-04-04 13:52

Hej, MaF1a. Tak for accepten af mit svar.

Jeg håber for dig, at du ikke mister tilliden til andre mennesker på grund af, hvad du har oplevet.
Prøv på at bruge dine erfaringer til selv at gøre det bedre en anden gang. For der KOMMER en anden gang!
Det er vigtigt, at vi både passer på os selv, men også passer på (=er omsorgsfulde overfor) de mennesker som vi møder på vores vej.

Kærlighed skal du finde inde i dig selv for at få et godt liv.

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 16-04-04 15:32

Tak for dit gode råd Birgitta, og din hjælp til at indse.