/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Vi overvejer at købe en cv i tyskland
Fra : 710c
Vist : 293 gange
20 point
Dato : 26-01-04 21:15

Er der nogle der har et par gode links til forhandler eller private sider.

Kommentar
Fra : jackogsusan

Dato : 26-01-04 21:20

se andet spørgsmål på camping
http://www.kandu.dk/dk/spg/29863
jack

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 26-01-04 23:05

Gå ind på dcu side og brug deres søgefunktion, der vil komme mange debatter frem
omkring køb af vogn i Tyskland og også gode links..
forøvrigt et godt forum for campister.

http://www.campister-imellem.dk/campisterimellem/forumlist.asp?menuid=2314

Kommentar
Fra : kirsten2211

Dato : 08-08-04 18:01

Hej vi købte lmc Lord i tyskland sidste år, men igennem en dansk forhandler så sparer man 9 % moms. det er på alt hvad man køber ,eller laver om på vognen, selv teltet ,selvom det er dansk. Jeg ville være lidt forsigtig med at tage til tyskland, og handle der, der er altid nogle småting der skal rettes eller justeres. Og hvad med garantien? Vi har haft mange ting på vores vogn bla. gulvvarmen, og så er der lidt langt til Tyskland
Med venlig hilsen Kirsten