/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
PHP download kode
Fra : plb
Vist : 431 gange
23 point
Dato : 26-01-04 15:49

hej

Jeg er virkelig dårlig til PHP, koder osv. men vil gerne lave en download sektion hvor du kan download fra og så skal den have en TOP 5, der opdatere sig selv, efter hvor mange downloads der er foretaget.
Jeg vil meget gerne have en kode eller i kan måske send mig nogle filer eller bare guide mig grundigt igennem??
fordi jeg det er ikke lige min stærkeste side det med PHP koder.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 26-01-04 17:08

Hejsa prøv at kigge på www.s2a.dk under Sourcecodes / Filer / directories der ligger noget færdig.... jeg kan godt hjælpe dig med at tilpasse det foor dig

Kommentar
Fra : plb

Dato : 26-01-04 17:16

hmm... det siger noget med at man skal logges ind... men kan ikke lige finde hvor man laver en ny bruger:s

Kommentar
Fra : plb

Dato : 26-01-04 17:38

kan jeg få noget andet hjælp?
måske kan du lave det for mig(bare en håbefuld tanke)??

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 26-01-04 19:18

Så er jeg tilbage... det med at du skal logges ind er vel for at du kan download scriptet ik... det er gratis at melde sig ind på www.s2a.dk ligesom her på kandu.. desvære kan man ikke gemme filer her på kandu..

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 26-01-04 20:03

nu har jeg testet de scripts der er på www.s2a.dk og jeg må indrømme at der fatisk ikke er mege´t godt at komme efter.. så istedet for budre du kigge på http://www.hotscripts.com

Kommentar
Fra : plb

Dato : 26-01-04 20:14

ok nu har jeg downloadet et srcipt, men jeg ved ikke hvordan jeg ligger det ind på min side..?

skal jeg bruge den som index eller skal jeg filtre den ind på min index?

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 23 point
Dato : 26-01-04 20:18

det kommer lidt an på hvordan du vil have det... i en html kan man include en php fil..

<?
include "filnavn.php";
?>

hvis du vil lære lidt om php er www.webcafe.dk et fint sted at starte

Kommentar
Fra : plb

Dato : 26-01-04 20:30

men da jeg prøvede at sige:
<?
include "filnavn.php";
?>
skete der ikke noget... så jeg tror jeg vil læse lidt inde på webcafe.dk og se om det hjælper

Godkendelse af svar
Fra : plb