/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
cd holder i zink
Fra : a.kogler
Vist : 710 gange
220 point
Dato : 25-01-04 19:21

For en del år siden købte jeg nogle cd-holdere i zink i en forretning på Strandvejen i Hellerup: Zero. I fredags ville jeg gerne købe yderligere en cd-holder, men forretningen havde fået ny indehaver, som ikke vidste, hvad jeg talte om. Da jeg synes de er rigtig fine, ville jeg høre om nogen på kandu ved, hvor man måske kan købe dem. Som sagt er de i zink måler 90 x 14 x 14 cm og kostede 5-600 kr.

Accepteret svar
Fra : badhabit

Modtaget 230 point
Dato : 25-01-04 19:37

er det til at skruge på vægen eller er det e'n der står på gulvet

Kommentar
Fra : a.kogler

Dato : 25-01-04 19:41

hi badhabit
de kan både ligge og stå, og sikkert også skrues på væggen, da de tre langsider er fyldt med huller

Kommentar
Fra : badhabit

Dato : 25-01-04 19:44

den jeg havde i tankerne kan kun sidde på vægen så er jeg ikke til nogen hjælp, desvære

Kommentar
Fra : a.kogler

Dato : 25-01-04 19:47

hi badhabit
tak for interessen

Kommentar
Fra : badhabit

Dato : 25-01-04 19:51

det var så lidt

Kommentar
Fra : a.kogler

Dato : 25-01-04 19:58

jeg glemte i øvrigt at oplyse, at cd-holderen er delt op i 6 rum

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 28-01-04 20:31

Har du ikke mulighed for at lade os se et billede af den????, så bliver det måske lidt lettere at finde nålen, frem for a´høstak.

2243 / claus

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 28-01-04 20:31

Har du ikke mulighed for at lade os se et billede af den????, så bliver det måske lidt lettere at finde nålen, frem for a´høstak.

2243 / claus

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 28-01-04 20:32

jeg stammer, sorry

Kommentar
Fra : a.kogler

Dato : 28-01-04 20:36

Hi Claus
Hvordan kan jeg vise et billede - eller var det bare for sjov.
AK

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 28-01-04 20:40

Nej da, hvis du havde et billede og kunne ligge det et sted hvor vi kunne se det, altså på nettet.

claus

Kommentar
Fra : a.kogler

Dato : 28-01-04 20:43

Det er vist lidt for avanceret for mig. Jeg har godt nok fået et digitalt camera, og kan bruge det til husbehov. Men hvorhenne på nettet kan man lægge et billede.

Godkendelse af svar
Fra : a.kogler

Dato : 12-05-04 19:51

Tak for svaret badhabit, jeg har valt dit svar, da jeg jo må se at lukke dette spørgsmål. Jeg har nemlig fået opsporet CD holderen i København. Hej Annie