/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
tip om email
Fra : skingur
Vist : 554 gange
1 point
Dato : 24-01-04 11:38

Ja ja, det er et udemærket tip, men jeg har altså brugt incredimail i mere end et år nu, så "nyt" er det altså ikke!!!

Det er sjovt og det er godt, men det fylder en hel del!!!!

mvh Christina

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 24-01-04 11:52
Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-01-04 11:58

tjaae granslam..og det ene er ikke engang en måned gammelt. Uffes (e.p.) er fra 2002!!!!!!!!!

Så ok catbody... tjek lige om dit tip reelt er et tip, før du kaster dig id i det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-04 12:13

Incredimail er mindst 2-3 år gammelt og er kun gratis med modificationer. Bl. a. virker en del af programmet kun ved registrering.
Men det er i øvrigt et superprogram med rigtig mange muligheder.
Er forøvrigt fra Israel.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-01-04 13:04

undskyld til catbody - tippet er copycats. Forvekslede og undskylder igen.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 24-01-04 14:53

Ja refi, det passer nok, jeg mener at jeg downloadede det
første for små 3 år siden. Det var fantastisk dengang og jeg bruger
det stadig.
Viste ikke det var fra Israel, man skal lære så længe man
lever.
Nogen nyhed er programmet næppe, måske kan et tip bruges
en gang årligt til helt nye netbrugere, men mon ikke det er program
som man alligevel lærer at kende gennem almindelig e-mail-udveksling.

Jeg lærte om det på jubii i sin tid, gennem en chat-veninde, som lige
havde fået det. Dengang var det en nyhed i forhold til det lidt kedelige
Outlook.
MVH maya og god lørdag

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 24-01-04 14:56

Hej skingur og granslam, også god lørdag til jer, forståes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-04 15:00

Problemet var at outlook express som de fleste brugte før i tiden var kedelige tekst email og pludselig dukkede et program op som havde alt det sjove (animationer,flotte baggrunde, lyde osv.)
Incredimail reklamerer utrolig meget i øjeblikket, men har det store problem at crackere er lige så hurtige som deres egne udviklere.............
Jeg vil dog stadig påstå at de ca. 400 kr programmet med lettercreator koster er billigt.

Kommentar
Fra : pebont

Dato : 02-02-04 19:24

hvad hvis man er 9 år og så godt kan finde nogle at skrive med når man kun kender tre adrasser det er lidt kedeligt ikk og de svare heller ikke igen

Kommentar
Fra : pebont

Dato : 02-02-04 19:28

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:43

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam