/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Rideskoler nær Holbæk?
Fra : diana82
Vist : 3790 gange
20 point
Dato : 22-01-04 17:57

Hej! Jeg er en ung kvinde som bor i Holbæk. Jeg vil gerne lære at ride men jeg kan ikke rigtig finde en passende rideskole. Det gør ikke noget at den er lidt ude på landet... : Vipperød, mørkøv eller lign. men den skal kunne nås indenfor en ½ time med off. transportmidler og have voksenhold, der er ved at starte da jeg synes det er en smule pinligt at være den eneste der skal lære grundreglerne... Det skal desuden også være muligt at komme ud i grønne områder i nærheden, når jeg lærer lidt mere.

Har du et forslag til en rideskole der passer kravene?

Mvh

Diana Larsen

Accepteret svar
Fra : MissXX

Modtaget 30 point
Dato : 22-01-04 18:11

Hej Diana

Har du prøvet Aagerup Rideskole, som ligger lidt uden for Holbæk? Jeg har redet der, og det virker som et fint sted. Det ligger på vej til Roskilde af den gamle vej, omkring 10 km. fra Holbæk.

Så er der også Algestrup Rideskole, som ligger ved Tølløse Også en OK rideskole, som også har hold for voksne. Tlf.nr. er vist nok 59 18 63 33.

Håber at du kan bruge nogle af mine forslag.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-01-04 18:37

der ligger en stor rideskole i Jyderup på Holbækvej, har desværre ikke nummeret.

mvh
Per

Kommentar
Fra : diana82

Dato : 22-01-04 18:45

Har du telefonnummeret til Aagerup Rideskole, MissXX?

mvh

Diana

Godkendelse af svar
Fra : diana82

Dato : 22-01-04 19:20

Tak for svaret MissXX

Kommentar
Fra : louise5631

Dato : 31-03-04 17:41

Der er også en rideskole i mørkøv, den hedder Petersminde, og ligger på vej ud mod skamstrup fra mørkøv af. Den er ok, hvis man er nybegynder, der er også småstævner og så videre.

louise