/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Point til ans for forældremyndighed
Fra : nenita
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 21-01-04 13:05

Hej ans

Jeg kunne faktisk også rigtig godt lide dit svar med det link.
Du skal også have point for svaret.
Skriv et par ord så jeg kan godkende.

Nenita

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 21-01-04 14:41

nenita

Du går en svær tid i møde, men jeg ønsker det bedste for dig og dine børn.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : nenita

Dato : 21-01-04 15:02

Tak for svaret ans.

Jeg har ikke indgivet ansøgningen endnu, han skal ikke vide noget før jeg er væk.

jeg har sagt til ham at jeg vil flytte, men han bliver hidsig hver gang.

Mvh
Nenita

Kommentar
Fra : maylee

Dato : 13-04-04 18:31

Hold ud! Knus og held og lykke......Her er altid plads til een til hvis??..Maylee

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 14-04-04 09:32

Hej Maylee
Tusind tak, vi var i amtet i går. Han ville ikke gå med til seperation, så det skal i retten.
Han søger om fuld forældremyndighed for den yngste - en søn på 11 - snart 12, som modtræk til at jeg søger på
alle 3. Han var faktisk rigtig modbydelig, han ville intet - ikke betale børnepenge før retsagen var afgjort (det kan han selvfølgelig komme til).
Jeg tror ikke, at han kan få sønnen, men der er vel altid en lille risiko.
Mvh
Nenita