/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bremser
Fra : mitsu2
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 28-03-02 18:26

hej jeg har en mitsubishi colt 1.3 12v 75hk fra 97 hvor jeg har tænkt mig at påmontere en turbo på(effekt ca 120hk) men det kræver så stærkere bremser og det er det som jeg har sat mig lidt fast i så derfor håber jeg at i kan hjælpe mig,ang hvad der kan monteres af bremser for at det passer til de antal hk turboen yder.Hvis bremser fra en colt 1.6 90hk passer kan det så gå at montere det på el er de for "svage"hvis man kan sige det på den måde håber at i kan hjælpe mig
mvh henrik

Accepteret svar
Fra : TV

Modtaget 100 point
Dato : 03-04-02 15:28

Hejsa
Jeg tror det bedste du kan gøre er at ringe/skrive til Mitsubishi importøren.

Mvh
TV

Godkendelse af svar
Fra : mitsu2

Dato : 14-04-02 10:12

Tak for svaret TV.