/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Tømrerlærerplads
Fra : Linnea
Vist : 501 gange
20 point
Dato : 19-01-04 14:13

Er der nogen der kender et rigtig fedt sted at komme i lære som tømrer?? DEt skal være et sted med god og jordnær stemning, evt økologisk byggeri, det skal ikke være alt for langt væk fra København, der skal arbejdes med meget og lækkert træ.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-04 14:51

Nu er det desværre sådan at det ikke er nok at "kende" et sted. Det er jo ikke ensbetydende med at du får jobbet.
Hvis du håber en ansat det pågældende sted læser dette - tror jeg du tager fejl (han er på arbejde)
Men ellers - Kig i din lokale telefonbog - Udsøg de steder du mener er bedst - og frem for alt tag ud og snak med dem.
De fleste firmaer er glade for folk der selv henvender sig. (det viser de virkelig er interesseret)
SÅ PÅ MED VANTEN.

Kommentar
Fra : Linnea

Dato : 21-01-04 13:47

Ja, det er jo lige det der er lidt småsvært, at finde ud af hvor der er godt at søge. Egentlig er det ikke til mig selv, men min kæreste der er lidt lost. Han er klar over at det ikke kan betale sig at være kræsen, eftersom ledige lærerpladser er få. Men kan alligevel ikke holde tanken ud, om at blive talt ned til, eller være et sted, der ikke er til at holde ud.
Jeg tror nu heller ikke at ham der lige har et sådan sted sidder og læser min lille skrivelse her, men man ku da håbe at der var nogen, som kendte nogen, der kendte et godt sted at søge.