/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Hvilken kur skla jeg vælge?
Fra : moderjord
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 17-01-04 23:43

Er der nogen der har et forslag til en god kur hvor man taber sig hurtigt, men hvor man ikke bliver alt for træt?

Den SKAL være vegetarisk og må ikke være pulver, piller eller andet.

Må også godt være lidt sund, selvom jeg godt ved det ikke er det mest sunde at gå på kur

Jeg tager ikke det jeg har tabt på igen bagefter, og jeg vil ikke lave en kostomlægning

Og vil helst ikke høre fra folk der kun vil sige at det er usundt at gå på kur.

Og det må godt være noget man ikke skal bruge så meget tid på at lave, da jeg ikke er den store kok.

Det er fordi jeg SKAL tabe mig til noget træning jeg laver, så jeg kan stille op

Jeg skal tabe ca. 4-5 kg.

p.s. Jeg er hankøn på trods af mit navn

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-01-04 00:12

Hvor lang tid har du?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-01-04 00:17

Og hvad er din nuværende højde/vægt?

Kommentar
Fra : moderjord

Dato : 18-01-04 00:27

Jeg er 176 høj og vejer ca. 73.
Skal ned på 68/67

Jeg har 2 uger.

Kommentar
Fra : moderjord

Dato : 18-01-04 00:27

Faktisk 17 dage for at være nøjagtig.

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 18-01-04 00:34

Det er nemt nok, og du behøver ikke engan anstrenge dig.

Sørg for at drikke en masse vand, og max. 2 dl mælk om dagen

Morgenmad: Cultura og en skive rugbrød med mager ost.
Formiddag: 2 æbler og en banan
Frokost: salat alle grøntsager kan bruges og en eller to skiver rugbrøs ved siden af
Eftermiddag: frugt (æbler,pærer, citrusfrugter af enhver art) men ingen bananer
Aften: bulgur og grøntsager (evt. suppleret med tofu)
Og igen en masse frugt

Godkendelse af svar
Fra : moderjord

Dato : 18-01-04 23:47

Tak for svaret Better_Performance.