/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Barbar DVD Afspiller
Fra : PENG
Vist : 248 gange
100 point
Dato : 16-01-04 21:13

Hej
Jeg har købt en barbar DVD afspiller af mærket Tekniks i udlandet. Nu er den desværre defekt. D.v.s. af den vil overhovedet ikke læse DVD skiver. Hverken indspillede film eller egne videooptagelser. Er der nogen som ved hvad man kan gøre.
Jeg har prøve at køre en rense-CD/DVD men det hjælper ikke. Maskinen kan godt læse musik-CD men ikke DVD. Den har tidligere virket!

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 16-01-04 21:16

Hej hej :)

send den til rep!
det er meget følsom elektronik, så overlad til prof folk imo
du kan jo hører hvad det koster er få den set igennem..

mvh KoL

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 17-01-04 06:36

er det ikke muligt at åbne motorhjelmen i sådan en fætter??der må da være nogle skruer eller noget.
se derefter om du kan komme til laserhovedet med en vatpind. lidt husholdningssprit på vatpinden fjerner nemt evt. snavs fra laserhovedet.
jeg har renset DVD,cd-rom drev, og andet med den metode...det virker!!!

der sker desuden aldrig noget ved at prøve at skille ting ad!!!
er der ingen motorhjelm eller skruer i fætteren henvises til Kool's løsning. bortset fra det der "følsom elektronik" noget??
mange armbåndsure er feks. også "følsom elektronik"...OG...hven har ikke skilt et ur ad???

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 17-01-04 13:38

Hej igen :)
Ja- med der sidde heller ikke et laser hoved i et ur.
Jeg antager oxo at en bærbar DVD ikke ligger i den billige ende.
men OK. Hvis ikke der kostede alverden ville jeg da oxo lige åbne og se hvilken lodning der ike holdte :)

Mvh KoL