/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Kanin skal have selskab, hvilken slags??
Fra : anso90
Vist : 573 gange
10 point
Dato : 16-01-04 19:38

Jeg har en 2 årig dværgvædder (han) der for øjeblikket sidder alene i sit bur.. Jeg ved at han ikke får opmærksomhed nok, men jeg kan ikke gøre mere p.g.a. stress og tidsnød.. Vi har besluttet at bygge en løbegård til sommer så han kan kommer noget mere ud.

Men det egentlige spørgsmål:

Han skal have noget selskab. Men da han jo som sagt er en han og vi har valgt at vi IKKE vil have ham kastreret og vi vil IKKE have unger. Så hvad gør vi ?? ..

På forhånd mange tusinde tak for svaret..

( ang. pointene så er det næsten alle de point jeg har derfor er det så lavt et tal)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-01-04 20:17

Du kan læse alt om det her:
http://www.dyrebrevkassen.dk/html/leksikon/frmlks.html?8t.html&2
rul lidt ned på siden og (desværre) få svar.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 20 point
Dato : 16-01-04 20:19

her er der noget du kan bruge http://www.kaninbjerget.dk/indhold/artikler/sammen-eller.htm
mvh Granslam

Kommentar
Fra : daniella1

Dato : 16-01-04 20:23

hvis kaninen går inden for kan du jo købe et marsvin, men hvis den går udenfor kan du ikke da marsvin ikke kan tåle for det koldt og så er der næsten ikke andet af gøre end at få den kastreret, hvis du vil have en ven til den. håber du kan bruge svaret:)

Godkendelse af svar
Fra : anso90

Dato : 20-01-04 12:03

Tak for svaret granslam. Jeg havde set lidt af det før. Men det hjælper jo desværre ikke så meget.. men så må jeg jo bare selv bruge lidt mere tid på kaninen..

Kommentar
Fra : Nadia_fie

Dato : 04-04-04 17:18

tit vil en han kanin og prøve at parre marsvinet.. og kan sparke det så meget at det til sidst dør.. men man kan selvf.. være heldig!