/ Forside/ Karriere / Offentlige / Told og Skat / Spørgsmål
10  MissXX 893
Illegal import af ulovlig medicin
Fra : ting27
Vist : 1235 gange
200 point
Dato : 16-01-04 12:31

Hej. Jeg har gået og spekuleret lidt over hvad Told & Skat gør ved personer, der har bestilt ulovlig medicin over nettet, efter det er blevet opdaget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 12:35

Melder det til politiet.
Told og Skat har da ikke noget med det at gøre

Kommentar
Fra : kjho

Dato : 16-01-04 12:35

Der gælder de samme regler som ved narkotika.
KH

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-01-04 12:36

Det er nok ikke så meget Told & Skat som det er politiet du skal bekymre dig om

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 12:38

Nej hvor er vi enige
Skynd dig og løb ting27

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 16-01-04 21:54

Ok. Det undre mig bare lidt. Hvad jeg har hørt var at Told & Skat ikke vil gøre noget overhovedet. Jeg vil bare aldrig modtage pakken.
Foresten ret lamt at det skal være på den måde.
Jeg stiller spørgsmålet grundet at jeg har bestilt noget som faktisk kun er ulovligt i DK. Alle andre lande er det ikke, og for få år siden kunne man købe det på håndkøb...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 22:35

Desværre regler er til for at overholdes

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 16-01-04 22:38

Ja. Totalt klamt land at bo i... Regler skal brydes, især hvis de er så fucking latterlige som f.eks. denne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 23:29

Nu melder historien jo ikke noget om hvilken medicin vi taler om.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 16-01-04 23:38

nej, og jeg kan minde om at det er meget mildt og ufarligt... Jeg tænker på koffein, provigil, metabromin oa.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 16-01-04 23:39

Drik masser af kaffe til.......

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-01-04 17:12

drikker ikke kaffe...
Hele handelen gik også fint. Jeg har fået mit produkt og er vildt tilfreds med det.. :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-04 19:49

Alletiders

Godkendelse af svar
Fra : ting27

Dato : 20-01-04 20:08

Du var nok den der var tættest på virkeligheden. Jeg syntes det lyd lidt overdrevent at told&skat skulle lave en politianmeldelse..
og, jeg giver altid 5 stjerner. Alt andet er spild af gode point. :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-04 20:31

Takker og bukker
Fortsat god dag

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-01-04 20:33

i lige måde

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-01-04 17:51

Er der nogen der har gode erfaringer med blanding af efedrin og koffein??? har bare hørt at det skulle virke godt : P

Kommentar
Fra : Miss.Stina

Dato : 03-04-04 22:11

blandingen af efedrin og koffein er ikke godt.. Det var det der var i letigen.. og ja de blev jo ulovlige.. det er ikke godt for helbreddet!!