/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Therma Power
Fra : Sanne03
Vist : 789 gange
55 point
Dato : 15-01-04 00:38

Hejsa er der nogen i dette forum der har nogen erfaringer med therma power el Reductil???

Accepteret svar
Fra : naiv

Modtaget 65 point
Dato : 15-01-04 00:42

Ja det har jeg og det er ikke noget man kan blive ved med resten af livet, for det er jo ikke det samme som ordentlig mad og hvem vil også hele tiden drikke noget flydende satds i stedet for at spise normalt mad. Hvad har vi så tænder for? Hvis det er på grund af at du vil tabe dig, ville jeg anbefale motion og fedtfattig mad og en masse protein til aftensmaden i stedet for de kuhydrater som vi er så vant til og som man bliver så hurtig sulten af igen. protein sætter også forbrændingen op i vejret. Og motion er altid godt, et par gange om ugen ville være fint.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-04 00:49

Søg du på www.google.dk therma power, der er flere sider, hvor det diskuteres.
mvh ans

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 15-01-04 01:24

Du kan også prøve at kigge på dette spørgsmål.
http://www.kandu.dk/dk/spg/2925
Det er også om Therma Power.
Mvh
Mone

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 18-01-04 20:49

Fik lige et nyhedsmail fra "Slankenyt" - et enormt godt nyhedsbrev, som kan anbefales...
Her er kommentar om Therma Power:

3) Internetsalg af ulovligt slankemiddel
-------------------------------------------

Slankemidlet Therma Power er ulovligt i Danmark
og kan give bivirkninger som forhøjet blodtryk og
forstyrrelser i hjerterytmen. Alligevel bruges det af
flere tusind danskere, der vil af med nogle kilo.
Slankemidlet indeholder efedrin og koffein og
minder om lægemidlet Letigen, der blev taget af
det danske marked sidste år.

– Vi ved at det sælges flere steder og i store
mængder her i landet, og vi prøver at komme
efter de ansvarlige. Men det er svært, siger
Karsten Jørgensen, chefkonsulent i
Lægemiddelstyrelsen.
(Politiken 23 december 2003)

Læs evt. mere om slankeprodukter her:
http://slankenyt.c.tep1.com/maabRucaa3EArb37JBkb/

--------------------------------------------------------
Indholdet i dette nyhedsbrev er udelukkende til
informationsbrug.
Læs evt. mere her:
http://slankenyt.c.tep1.com/maabRucaa3EAyb37JBkb/
--------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 18-01-04 20:50

Hjemmeside link til Slankenyt

http://www.slankenyt.dk/

// Dux

Kommentar
Fra : Krea

Dato : 19-01-04 20:58

Det skal lige nævnes at det ikke er ulovligt at bruge Therma Power eller andre former for E/C/A produkter i Danmark. Det er dog ulovligt at sælge det. Desuden er det på dopinglisten

Kommentar
Fra : stine1978

Dato : 26-01-04 23:35

Hej!

Jeg har taget Therma Power siden november og har tabt (foreløbig) 9½ kg!
Jeg har ingen bivirkninger udover en følelse af rastløshed i kroppen, men kender flere, der har fået det rigtig skidt af at tage dem!!!!!
Mit råd er: Hvis du er MEGET overvægtig, men ikke har forhøjet blodtryk (gå til lægen og få det checket!!) kan du prøve at bestille et glas, men hvis du får for mange bivirkninger, så LAD VÆRE MED AT TAGE DEM! For så er det ikke det værd...
Du skal (må) ikke tage dem, hvis dit blodtryk i forvejen er højt eller hvis du kun er småbuttet
Start med een pille om dagen, (dosen på glasset er beregnet på en voksen mand!)

Held og lykke!

Godkendelse af svar
Fra : Sanne03

Dato : 27-01-04 10:51

Tak for svaret naiv.