/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / BeOs / Spørgsmål
10  klummen 100
HP Brio bios
Fra : pahus
Vist : 1007 gange
50 point
Dato : 13-01-04 20:56

er ved at instalere en HD, men pc en ældre model 300Mhz, låser inden jeg kan komme ind i bios...... Kan jeg opdatere bios, og hvordan. Hvis jeg nulstiller bios ved at afmontere batteri kan jeg komme ind i bios men ikke ændre på HD. Kunne godt bruge hjælp

Kommentar
Fra : Rampagemusic

Dato : 13-01-04 21:00

Det kan evt. være, at begge HD'er (hvis du har 2) er indstillet som master eller slave (Gøres på bagsiden af HD)

Hvis du kun har den ene, skal den stå på master

CD-rom drev og andre drev, skal stå som slave hvis de sidder på samme kabel inde i pc'en

Good luck c",)

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 13-01-04 21:22

Og din BIOS-version kan måske kun -se- 8,4 GB, men det opdager du

Kommentar
Fra : pahus

Dato : 13-01-04 21:33

ja jeg kan kun finde de 8,4 hvordan opdaterer jeg så bios

Kommentar
Fra : Rampagemusic

Dato : 13-01-04 21:36

På dit bundkort står et "firmanavn"... på deres hjemmeside kan du downloade en bios-update

Godkendelse af svar
Fra : pahus

Dato : 27-01-04 22:06

Tak for svaret Teil.